SpiderBase
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jun 2008
Hey hoi,,,
Ik heb net mijn nieuwe compaq lap opnieuw geinstalleerd met Win 7 ultimate...
Nu heb ik in apparaatbeheer 2 foutmeldingen!!!
Het gaat hier om de volgende 2 apparaten:::
- SIS191 Ethernet controler
- SIS7001 PCI naar USB open host controler
Bij beide apparaten heb ik de volgende melding staan...
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die gebruikt kunnen worden (CODE12)
Heeft iemand voor mij een paar suggesties hoe ik dit kan oplossen...
Ik heb het al geprobbeerd door middel van het updaten van de drivers en zelfs door middel van de drivers van de herstel cd...
Echter dat wordt hem dus niet!!!
HELP HELP HELPIES!!!!

Antwoord op Migthy84,,, Yep al geprobeerd,,, en voor zover ik het heb kunnen vinden is het ook geen driver conflict maar een bron conflict,,, Ik moet bronnen vrijmaken maar dat lukt dus niet!!!
Antwoord op dnties,,, Meegeleverd was win 7 home basic maar die liep niet lekker,,, machine was vreselijk traag en liep geregeld vast,,, sommige apss hadden wel 5 minuten nodig om op te starten...
Dat is nu allemaal verholpen met de upgrade naar Win 7 ultimate,,, alleen nu heb ik een bronconflict...
Ik heb net mijn nieuwe compaq lap opnieuw geinstalleerd met Win 7 ultimate...
Nu heb ik in apparaatbeheer 2 foutmeldingen!!!
Het gaat hier om de volgende 2 apparaten:::
- SIS191 Ethernet controler
- SIS7001 PCI naar USB open host controler
Bij beide apparaten heb ik de volgende melding staan...
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die gebruikt kunnen worden (CODE12)
Heeft iemand voor mij een paar suggesties hoe ik dit kan oplossen...
Ik heb het al geprobbeerd door middel van het updaten van de drivers en zelfs door middel van de drivers van de herstel cd...
Echter dat wordt hem dus niet!!!
HELP HELP HELPIES!!!!

Antwoord op Migthy84,,, Yep al geprobeerd,,, en voor zover ik het heb kunnen vinden is het ook geen driver conflict maar een bron conflict,,, Ik moet bronnen vrijmaken maar dat lukt dus niet!!!
Antwoord op dnties,,, Meegeleverd was win 7 home basic maar die liep niet lekker,,, machine was vreselijk traag en liep geregeld vast,,, sommige apss hadden wel 5 minuten nodig om op te starten...
Dat is nu allemaal verholpen met de upgrade naar Win 7 ultimate,,, alleen nu heb ik een bronconflict...
Laatst bewerkt: