Brother DC132 cartridge geel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Berichten
509
..het is een namaakcartridge met een chip. de zwarte gaf geen probleem. Maar de cyaan doet het niet en de tweede die ik probeerde ook niet. De hervulde originele net zo min, (die was wel helemaal leeg en dan kan de chip misschien niet meer accepteren dat hij vol is.)

Maar goed, de gele doet het niet. Was niet erg want ik druk nauwelijks kleur. Maar dat is Brother, één vulling leeg en ....kan niet afdrukken staat in het venstertje... ook niet zwart,helemaal niks.

weet iemand hier iets op?
 
Laatst bewerkt:
Klinkt heel cru en ik zal wel weer het nodige commentaar krijgen maar gewoon orgineel kopen. Ik weet dat het duur is maar dan heb je ook wat :(
 
ja, dat had ik ook eerst bij mijn bericht staan, ik ga dat ook doen on te controleren want misschien ligt het aan het apparaat... maar ik zie op internetforums geen klachten over niet-originele vullingen, er worden miljoenen verkocht. mensen om me heen printen er vrolijk mee.

kijk, die originele kosten kleur 14,95---- tegen 1 euro voor de merkloze. Als ik nu kan printen met origineel dan zit ik aan enorme kosten met mijn printgedrag.

Dus ja, graag iets anders
 
nee Terrarabo, dat is juist meegeven aan de commercie die te duur verkoopt.
Wat je moet doen is ff de connectoren in je printer schoonmaken.. gewoon water.. poetsen wordt dat!
 
dat klinkt beter! maar waar zitten connectoren? achter de vulling of heb je het over printkoppen?
 
De vulling wordt niet herkend, het is geen kwestie van herkennen en dan niet goed printen. Het ding is bijna nieuw, het is de eerste vulling die ik vervang...maar ik zal het proberen.
 
Laatst bewerkt:
lijkt wel een defect, kapotte zekering? garantie hopelijk..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan