Brother DCP J725DW

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo, wie kan mijn vertellen hoe ik ControlCentre 4 kan installeren, ik heb al de update van Brother geïnstalleerd maar werkt niet, de printer is goed geïnstalleerd via mijn diagnose van Brother, het is een DCP J725 DW draadloos en met Windows 8.1

via de websiote van brother zoeken naar controlente, eventueel op google brother cont........4

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reacrie, maar deze heb gedownload en geïnstalleerd, maar werkt niet, ik heb binnengehaald via IE 11 en ook via Chrome maar er gebeurd verder niets, ik krijg wel Brother Utilities snelkoppeling maar deze werkt ook niet, verder werkt hij wel zoals printen.

Tis 8.1 hè, moeilijk vaak met dit soort dingen, wel in die compatibiliteitsmodus gedaan?

Alles is geüpdatet zelfs Chrome gebruikt maar hielp ook niet, alleen een snel koppeling van Brother utillities maar daar zit Control Centre ook op maar werkt ook niet, ik kan alleen scannen via mijn printer met Apparaten en Printers

Opgelost, naar veel zoekwerk en kwam een site tegen met Brother updates en het opnieuw over de ander geïnstalleerd, en daar stond ook Control Centre bij en hij werkt weer alleen nog een snelkoppeling vinden, en niet via Brother Utilites

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan