Brother In Arms, EIB.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lange Pier

Inventaris
Lid geworden
30 dec 2005
Berichten
30.950
Na talloze website's aanschouwd te hebben over het cheaten via de console, werkt er niet één, logisch want ze gaan allemaal over hetzelfde.

Krijg mooi de console in beeld, trommel mijn cheat is, maar helaas.

Ook via F1 in de debugmode werken sommige wel zoals de crosshair b.v., god, ghost, etc niet.

Ook de trainer plus 2 slaat op tilt met de melding speicher fehler.

Voordat je reageert, de console truuk is uitgevoerd, de ini files staan op read only, de 2ndsquad ook geprobeerd, de goats cheat ook geprobeerd.

Wel is dit spel geüpdated tot 1.03 en er wordt een no-dvd voor 1.0 gebruikt.
Maar zonder de updates deed hij het ook niet, ook met diverse no-cd's en no-dvd's geprobeerd.

Wie heeft het ultieme antwoord.
 
Na talloze website's aanschouwd te hebben over het cheaten via de console, werkt er niet één, logisch want ze gaan allemaal over hetzelfde.
Krijg mooi de console in beeld, trommel mijn cheat is, maar helaas.
:confused:
Wat denk je zelf?
 
En als je het spel opnieuw installeert?
Je kan je savegame bestanden uit de map halen van het spel zelf.
 
na nog wat zoeken moet je het bestand hebben in

C:\Documents and Settings\*username*\Application Data\Gearbox Software\Brothers In Arms\ en dan je profiel.

misschien hebt u dat nog niet geprobeerd.

succes
 
Helaas heb ik al die opties al geprobeerd, mijn vermoeden bestaat dan ook dat het misschien te maken heeft met die NO-DVD, maar zonder werkt het niet, ook niet via een/de image en DaemonTools.

Heb nu bijna alle 244.000 hits op Google afgezocht maar geen doeltreffend antwoord gevonden.
 
Dan ben ik bang dat ze niet werken, ik zie haast geen andere mogelijkheden om dat op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan