brother in arms hells highway

Status
Niet open voor verdere reacties.

haasjekil

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
heb brother in arms hells highway gekocht maar ik lagg echt te veel met het spelen en staat op de laagste stand..... en ik heb nou ook niet echt de pc maar toch gwn normaal het is wel windos vista.... hulp?
kan het een beetje moeilijk spelen en als ik multi ga is is het echt de hell.... het duurt gwn 2 min voor ik gedraait bn ongeveer...

kan mijn pc het spel niet aan als dat progama niet verder gaat? staat vast raar 3x geprobeerd:evil:

nope ik kies het spel en dan kijkt die of het wil en dan gaat ide neit verder kijken ik kan wel gwn internetten en alles maar hij kijkt niet als het wil

mmmm
normaal zou je nog een activex instal moeten doen.

maar ja vertel eens hoe je systeem eruitziet?
processor geheugen.videokaart.

wat wellicht ook nog een optie is als je op icoontje van cod op je buroblad een rechtermuisklik-eigenschappen-compatibiliteit kiest voor xp.

drivers zijn in orde??

waar kan ik controleren wat ik in mijn pctje heb zitten? volgens mij heb ik een acer aspire

2lvmlcp.jpg

hetegeen waar ik mijn vraagtekens nu bijzet is je videokaart
je hebt er een 8300 serie inzitten en die staat nu niet bekend als een goede gamekaart.

mmh kan maar daar was de prijs van de pc ook na:D ik had niet te veel besteden en ik vind het een mooie pc voor die prijs en genoeg geheugen zat er in... toen speelde ik neit echt grafishe spelen zoals nu.....

ja.. en toen ik hem kocht had ik een andere game richting maar die fight games enzo worden heeel groot zoals farcry 2 fallout 2(wil ik allebij wel maarja lukt niet met mijn pctje) ik moet hem een keer upgraden ofso of deze verkopen op marktplaats en 1 bij tweakers custom kopen..

als je met de huidige generatie games mee wilt ja dan........;)

je weet voldoende zo??

niet echt... kan hij het aan ja of nee? of moet ik iets veranderen met mijn pc in stellingen en ga niet zeggen van zet je game op lagere grapichs wat hij staat al op low

om hem vloeiend te spelen zal niet echt werken op een 8300 kaart.
dit id een zogenaamde low-end(budget)kaart en geen game kaart.

als je ALLES al op low hebt staan en je hebt er last van dan zegt dat toch al genoeg.

drivers zijn op orde?

alles op low.. jammer daar gaan mijn 30 euro... hopelijk kan ik er nog 15 uitslepen op marktplaats:confused::confused::(:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan