brother printer DCP 385 C word niet op de pc herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

racker

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
hallo,

ik heb een brother printer DCP 385 C.
deze printer zou ik graag met mijn pc willen koppelen windows xp prof maar helaas lukt me het niet.
ik loop steeds vast, normaal als je een usb in de pc stopt komt er een melding nieuwe hardweare gevonden maar deze melding krijg ik niet heb alle poorten geprobeerd.
nu wou ik kijken bij configuratiescherm / hardweare maar daar loopt me pc vast(steeds weer opnieuw geprobeerd kom niet op dat stukje dat ik wat moet aan vinken.)
nu was mijn vraag of iemand mischien een oplossing had?
heb de softweare cd ook al geprobeerd, daar word gevraagt of ik de usb wil koppelen met de printer maar steeds als ik dat doe kan ik geen stap verder het knopje wordt niet dik gedrukt?
iemand een idee hoop dat het een beetje duidelijk is.

alvast bedankt

m.v.g racker

hallo lutz,

ja ik heb gister ook nog even naar drivers gezocht en gevonden.
nadat ik de drivers had gedownload kan ik nu ineens ook geen exe bestanden meer openen?
systeem herstel werkt ook niet.

Heb je een virusscanner gebruikt voor de installatie van de drivers? Heb je toevallig je hele systeem al laten scannen?

hallo lutz,

ik wou even proberen men virusscanner er over heen te gooien maar ik kan helemaal geen progamma meer openen
als ik op mijn virusscanner klik zie ik dat die aan het laden is maar komt die niet is beeld
dacht verwijder hem even maar zelfs dat lukt al niet meer?
mischien een idee?

alvast bedankt

Windows kan instabiel zijn geworden, je kan een virus e.d. hebben opgelopen, of de harde schijf is op. Voer eens een schijfcontrole uit: via properties van de harde schijf, en vervolgens via tools, en dan error checking. Alle twee opties aanvinken. (Ik zit hier aan een Engelse Windows). Vervolgens computer opnieuw opstarten.

heb de harde schrijf laten scannen heeft 1 fout gevonden fout 10169 \ pagefile.sys maar is weer hersteld

Laat die scan nog een keer draaien, dan weet je of je harde schijf nog goed, of net niet meer goed is.

ik heb het voor mekaar gekregen
allemaal bedankt heb windows er weer opnieuw op gezet op een andere schijf deze keer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan