Brother printer MFC-6520DW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aquarius

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
Kan plots niet meer de optie dubbelzijdig afdrukken of scannen kiezen.
Ik heb al getracht om de printer te verwijderen maar ik kan geen nieuwe software herïnstalleren.
Geprobeerd met de verwijderingstool van Brother...lukt maar de software wordt blijkbaar niet verwijderd? Ook verwijderd via instellingen apparaten-printers...Printer wordt verwijderd maar blijkbaar niet de software want als ik het pakket van Brother opnieuw tracht te installeren krijg ik de melding dat deze reeds geïnstalleerd is.
Hoe pak ik dit aan aub?

In configuratiescherm staat Brother MFC Pro Suite MFC-J6520DW...Maar vraag mij af of ik die mag verwijderen?

Ik heb de software verwijderd en de nieuwe kunnen opnieuw installeren maar toch krijg ik de optie om dubbelzijdig te printen niet terug???

Ok, dit ook uitgevoerd maar nog geen oplossing.
Alles werkt perfect maar kan de optie 2-zijdig niet kiezen !
Een testpagina afdrukken lukt op één zijde...drukt die af trekt het papier terug binnen maar drukt daar dan niet af...???

Bijlagen

• Screen Shot 01-13-22 at 02.31 PM.JPG
    Screen Shot 01-13-22 at 02.31 PM.JPG
    217,2 KB · Weergaven: 23
En als je voor het Windows 10 systeemafdruk kiest ipv het Brother menu?

Bijlagen

• afbeelding_2022-01-13_220250.png
    afbeelding_2022-01-13_220250.png
    35,5 KB · Weergaven: 17
Beste, vroeger kon ik een pagina die dubbelzijdig gedrukt was ook dubbelzijdig kopiëren...nu krijg ik die mogelijkheid niet meer..waarom???
Ergens een vinkje dat uit of aanstaat?

Sluit eens een andere pc of laptop aan of het dan ook optreedt....
Zoja dan vrees ik voor de Brother uit 2013, 2014 of 2015?

Laatst bewerkt:
En ...plots werkt dit terug !Na PC nogmaals te hebben heropgestart....die handelingen nochtans al vroeger uitgevoerd en dan geen resultaat.
De echte oorzaak ken ik dus wel niet...maar lijkt voorlopig althans in orde...mag gesloten worden !Dank aan de mensen die hielpen meedenken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan