Brother printer

• Onderwerp starter Onderwerp starter loop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

loop

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2010
Als ik op mijn Brother DCP-J140W een kleuren copy maak, komen de kleuren tussen origineel en copy niet overeen, weet hier iemand een oplossing voor, er word geprint met originele cartridges. De copie kleuren zijn fletser dan het origineel.

Het is een inkjet printer, dus ik zou verwachten dat je met hogere kwaliteit papier ook betere afdrukken krijgt ("fotopapier" etc.)

Verder moet de scanplaat natuurlijk schoon zijn (boven én onderkant van het glas).

Verder kun je kijken of hier, in de handleidingen sectie, nog wat staat over het verbeteren van de kwaliteit, bijv. door calibratie.
In deze handleiding staat op pagina 5 hoe je de kopieerkwaliteit naar Fijn kunt zetten, waar ik ook betere resultaten mee verwacht.

Maar eerste stap lijkt me toch om ander papier te gaan gebruiken voor afdrukken waar het er toe doet (eerste paragraaf).

Tijs.

Bedankt dnties voor de tip van de handleiding, ik heb op aanrading van jou alle punten uitgevoerd en nu is alles OK.

Fijn dat je ermee geholpen bent. :)

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan