Brothers in arms: dit programma reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airborne

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Hallo mensen,

Ik wil graag brothers in arms road to hill 30 spelen. Maar sinds dat wij de harde schijf hebben laten splitsen in de schijven C:\ en D:\ werkt deze niet meer. Als ik klaar ben met de stappen zoals ‘’place a shortcut on desktop’’ installeren enzo gaat hij beginnen met de echte installatie. Deze hangt meteen in het begin vast. Hij zegt dan: dit programma reageert niet. Of hij stopt bij 100 procent en zegt dan dat het programma niet reageert en dat is behoorlijk ergerlijk. Kan iemand me met dit probleem helpen? Alvast bedankt

Is de schijf waarop je wilt installeren groot genoeg? Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar volgens mij heb je minimaal ca. 4 GB aan vrije schijfruimte nodig.

Laat anders gewoon eens installeren in de standaard folder. Da's misschien niet helemaal wat je in gedachten had, maar soms helpt het wel.

Ja, we hebben nu dus 2 schijven: C: heeft een capaciteit van 8.99 GB
D: heeft een capaciteit van 19.6 GB
We hebben dit al gebruikt: C: 7.13 GB dus nog 1.85 GB over.
D: 7.23 GB dus nog 12.3 GB over.
Ik installeer alle spellen altijd op de D: schijf, want op C: is geen ruimte omdat Windows zo veel ruimte inneemt. Program Files en Documents and Settings ook, maar als ik deze naar D: wil verplaatsen zegt hij dat sommige programma’s niet meer zo zullen werken als tevoren of helemaal niet meer zullen werken. Waarom doet hij het voor de scheiding wel en na de scheiding niet meer dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan