brothers in arms earned in blood error bij opstarten game

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
453
hallo helpmij ;)

ik heb een vraag. toen ik net brothers in arms earned in blood opstarten kreeg ik deze error: can't find ini:engine.engine.gameengine in configuration file weet iemand wat ik nu moet doen?

gr.
 
Wat voor error? Welke Windows gebruik je?
 
windows 7 dit is de error:eek:ld file not found. however, a file of the same name was found. no update done since file contents do not match.
 
Dus je hebt de DVD-ROM versie? De DVD-ROM versie van het spel werkt niet op Windows 7, omdat het beveiligd is met een oudere versie van StarForce.
 
Dit is wat je kunt doen:

- installeer en speel het spel op Windows XP;
- gebruik een crack om het spel op Windows 7 te spelen.
 
dan ga ik een crack zoeken ik laat wel weten hoe het is afgelopen
 
OK. Het is overigens geen garantie dat het spel wel werkt met de crack.
 
Tsja, er is blijkbaar alleen een crack voor v1.0. Ik heb het spel ook en ik meen me te herinneren dat het zichzelf gaat updaten wanneer je online wilt spelen. Je zult dus het spel opnieuw moeten installeren en niet laten updaten. Maar ja, dan kun je waarschijnlijk niet online spelen.
 
OK, misschien heb je dan een budgetversie zonder StarForce. Staat er een code op de DVD-ROM gedrukt?
 
Dan is deze versie waarschijnlijk StarForce vrij. Probeer dan het probleem op te lossen m.b.v. de tips in post #4.

Off-topic:

Waar heb je deze versie gekocht? Kun je mij de EAN code (de barcode achterop de hoes van het spel, ik bedoel dus NIET de key om online te spelen) geven?
 
er staan bij de bar code staan er 2, 1 boven de streepjes en 1 onder de streepjes ik zet ze wel even allebei hier neer boven de streepjes: brothers in arms earned in blood pc msl013365 onder de streepjes:716051 013365 ik heb het spel gekocht bij free record shop, hopelijk heb je hier wat aan.

gr.
 
OK, bedankt voor de informatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan