brouser - java

Status
Niet open voor verdere reacties.

denuyl

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
als ik een site wil openen die met java gerunt wordt
krijg ik de melding dat mijn brouser java niet ondersteunt. ik heb bij me firewall gekeken dit staat allemaal goed heb java erafgegooit en opnieuw geinstaleert maar dit helpt ook niks wat moet ik doen. help

elke site waar een java brouser voor nodig is zoals de tmf chatbox

de link heb ik al geprobeert

Laatst bewerkt:
ja die link heb ik al geprobeerd
maar volgens mij ligt het niet aan java zelf maar aan me brouwser want die ondersteunt geen java volgens de meldingen die ik krijg waar kan ik een brouwser halen en waar moet ik kijken wat voor een ik heb.
kan dit het zijn?

Geplaatst door denuyl
ja die link heb ik al geprobeerd
maar volgens mij ligt het niet aan java zelf maar aan me brouwser want die ondersteunt geen java volgens de meldingen die ik krijg waar kan ik een brouwser halen en waar moet ik kijken wat voor een ik heb.
kan dit het zijn?
welke browser heb je dan?

versie: 6.0.2800.1106
codeersterkte: 128-bits
product id: 55809-286-5803453-04345
inclusief updates sp1 q324929 q810847 q813489 q813951 q330994 q818529 q820223

Gebaseerd op NCSA Mosaic. NCSA Mosaic(TM); is ontwikkeld in het National Center for Supercomputing Applications aan de University of Illinois in Urbana-Champaign.
Gedistribueerd onder een gebruiksrechtovereenkomst met Spyglass, Inc.
Bevat beveiligingssoftware van RSA Data Security Inc.
Delen van deze software zijn gebaseerd op het werk van de Independent JPEG Group.
Multimedia-softwareonderdelen, inclusief Indeo(R); video, Indeo(R) audio, en webontwerpeffecten zijn beschikbaar gesteld door Intel Corp.
De Unix-versie bevat software van Mainsoft Corporation. Copyright (c) 1998-1999 Mainsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Mainsoft is een handelsmerk van Mainsoft Corporation.
Waarschuwing. Dit computerprogramma is auteursrechtelijk beschermd. Onrechtmatige verveelvoudiging of distributie van dit programma of een gedeelte ervan is verboden en strafbaar, en zal met alle beschikbare juridische middelen worden bestreden.

dit is wat er staat ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Geplaatst door denuyl
versie: 6.0.2800.1106
codeersterkte: 128-bits
product id: 55809-286-5803453-04345
inclusief updates sp1 q324929 q810847 q813489 q813951 q330994 q818529 q820223

Gebaseerd op NCSA Mosaic. NCSA Mosaic(TM); is ontwikkeld in het National Center for Supercomputing Applications aan de University of Illinois in Urbana-Champaign.
Gedistribueerd onder een gebruiksrechtovereenkomst met Spyglass, Inc.
Bevat beveiligingssoftware van RSA Data Security Inc.
Delen van deze software zijn gebaseerd op het werk van de Independent JPEG Group.
Multimedia-softwareonderdelen, inclusief Indeo(R); video, Indeo(R) audio, en webontwerpeffecten zijn beschikbaar gesteld door Intel Corp.
De Unix-versie bevat software van Mainsoft Corporation. Copyright (c) 1998-1999 Mainsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Mainsoft is een handelsmerk van Mainsoft Corporation.
Waarschuwing. Dit computerprogramma is auteursrechtelijk beschermd. Onrechtmatige verveelvoudiging of distributie van dit programma of een gedeelte ervan is verboden en strafbaar, en zal met alle beschikbare juridische middelen worden bestreden.

dit is wat er staat ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
IE dus. (zag je ook een plaatje van als het goed is)

er staat alleen op het plaatje
microsoft internet explorer

maar het is brouser 6.0 ik heb bij de instellingen al gekeken volgens mij staat alles goed beveiligingen van java en java script op minimaal of ingeschakelt dus het staat aan
en bij geavanseert staat alles over java en microsoft vm wat met java temaken staat aan
misschien hebnik het verkeert gedaan of staat het verkeert kunnen jullie hier wat mee?

Laatst bewerkt:
ik weet nie of je probleem al is opgelost, maar ik heb dus exact hetzelfde probleem, java geinstalleerd maar het werkt gewoon niet hoe kan dat ?

nee het probleem is jammer genoeg nog niet opgelost het spijt me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan