browser blijft hangen bij flash filmpjes (youtube, ...)

• Onderwerp starter Onderwerp starter RipD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RipD

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2008
hallo, telkens als ik een filmpje wil afspelen van youtube, vimeo, of andere websites waar je filmpjes kan zien blijft mijn browser helemaal hangen...

dit gebeurt zowel in firefox als in chrome

flash animaties zoals banners en dergelijke, of de animatie op de site van flash zelf, werken normaal, enkel als ik een flash filmpje wil openen heb ik dit probleem.

hoe kan ik dit oplossen?

Laatst bewerkt:
aller eerst zou het leuk zijn om je post wat netter te maken door bijvoorbeeld de lezer op zn minst te begroeten, daarnaast kom ik geen enkele vraag tegen in je post. nu snap ik wel wat de bedoeling is, maar je vraagstelling mag je wel wat verbeteren, het had niet veel gescheeld of ik had hier geantwoord met:

ook hallo, vervelend zeg, heb je nog een vraag?

Maargoed, heb je dit probleem ook in een andere browser? wellicht kan je eens proberen flash opnieuw te verwijderen en opnieuw te installeren

Laatst bewerkt:
dit gebeurt zowel in firefox als in chrome

ik heb zojuist de nieuwe versie van flash player geinstalleerd, nog steeds hetzelfde.

dit gebeurd ook bij flash games, zoals op kongregate.

ik gebruik windows 7

het probleem leek opgelost, gisteren en eergisteren kon ik terug youtube filmpjes bekijken, ze laadde wel heeeel traag en soms zelfs niet. normaal lukt het vlotter.

tot vandaag, weeral hetzelfde probleem, browser hangt vast als ik een flashfilmpje wil afspelen.

zeer raar... zeker omdat ik helemaal niet heb gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan