Browser geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Goede dag

Ik loop hier al een tijdje mee te spoeien en snap er echt niets van,

Als ik een webpagina maak lokaal en ik verander bijv een kleur in mijn css stylesheet blijft hij de oude kleur weeegeven,

Ik kan mijn browser geschiedenis wissen wat ik wil dat verandert niets , en dat is zowel bij internet expl , oprea en ff.

wat bedoel je?
weet je niet hoe je je geschiedenis verwijderd?

daar heb ik een oplossing voor!
download dit: CCleaner
super handig en gratis al je history is verwijderd en dan wordt je pc nog sneller!
let maar op!

gr 123kevin321

Misschien moet je de pagina refreshen? Hoe je dat doet hangt van de browser die je gebruikt.

Ja ik weet wel hoe ik mijn geschiedenis verwijderd.

Mijn probleem is het volgende

Ben er net achter gekomen dat als een php pagina of lokaal (op lokale server) of op mijn host verander ( bijv een kleur)

hij nog een tijdje de oude versie blijft weergeven, een gewone html pagina veranderd wel direct.

Om mijn probleem te verduidelijke het volgende.

Ik had op mijn server een php pagina staan met daaraan gekoppeld een css style bestand
ik had toen een kleur veranderd in het style bestand maar hij blijft de oude kleur weer geven.

vervolgens heb ik zowel de php pagina als het css bestand naar een andere map op mijn server gekopieerd.
Toen ik hem daar opende was de kleur wel gelijk veranderd.

dit snap ik nog even niet

Zoals ik zei browser refreshen...dan wordt de pagina niet uit de cache opnieuw geladen, maar vanaf de bron...

ik kan refreshen wat ik wil maar daar veranderd hij niet mee , als ik heb een paar keer open en wat refreshen komt hij
op een gegeven moment wel maar duurt soms heel lang,

zou het soms kunnen dat het een instelling op mijn server is

ik had een test bestand veranderd als ik hem dan open kreeg ik dit

wlvdmeer-montage.nl/test/overige.html?_cache=1364248371

ik krijg met refreshen dat ?_cache=1364248371 er niet af, en als ik het er handmatig afhaal van mijn url blijft de pagina
nog steeds de oude versie weergeven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan