Browser google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Ik werk momenteel met chrome, op zich overigens tot tevredenheid. Na verloop van tijd echter opent chrome geen gedownloade links. Via optiesen basisinstellingen lees ik over het instellen van standaardbrowser: "Google Chrome kan de standaardbrowser niet instellen of bepalen". Als ik de browser dan verwijder en opnieuw installeer werkt het weer. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik deze handeling steeds maar moet herhalen. Weet iemand raad om dit probleem op te lossen?
Dank.
Groet, vorsje.

Ik heb Mozilla Firefox wel gebruikt en eveneens Explorer, maar ik ben juist overgestapt naar de Chrome browser, omdat deze erg snel is en me erg bevalt, behalve dan het vermelde probleem t.a.v. standaard browser. Ik vraag me af hoe zoiets nu ontstaat. Aanvankelijk werkt alles naar behoren en dan ineens dit. Ik kan overigens wel sites openen als ik een link kopieer en dan plak. Maar b.v. als je bij een bericht een link ziet staan met "lees meer" en ik klik hierop dan opent deze link niet in Chrome. En hiervoor zou ik graag willen vernemen hoe te moeten handelen om dit probleem in de toekomst te voorkomen.

Als Google Chrome als uw standaard browser is ingesteld voordat u verwijdert, moet u eerst een andere browser als standaard browser instellen.

Bedankt voor het gegeven advies. Google Chrome is nu weer mijn standaardbrowser.
Tot slot nog even dit: ik heb momenteel IE eveneens op de PC geinstalleerd staan.
Mag ik IE nu verwijderen of is het raadzamer de installering te handhaven naast Google Chrome? Per slot van rekening je weet maar nooit, nietwaar.
Bedankt.
Groet,
Vorsje.

Mijn vraag blijft bestaan: ik heb google chrome als standaard browser ingesteld, e.e.a. conform de in chrome aangegeven procedure. Maar na verloop van tijd verschijnt weer de mededeling dat chrome de standaard browser niet kan bepalen of instellen.
Om hem weer zover te krijgen dien ik chrome dan weer opnieuw te downloaden en dan is het weer o.k. Wat is de reden dat de standaard instelling niet blijvend is, zolang ik dit wens?

ik zou internet explorer er naast houden of installeer mozilla firefox een extra browser kan altijd handig zijn , je weet maar nooit

je zou even in configuratiescherm moeten kijken op de klassiek weergaven

en dan kies je voor standaardprogramma,s en daar kan je instellen dat google chrome je standaard browser weer word

wat zou kunnen is dat iemand anders misschien internet explorer gebruikt en die steeds in de standaard browser veranderd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan