Browser in volledig venster openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.Weenink

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
Berichten
159
Heel vaak waneer ik mijn eigen homepage [of ander sites] open gebeurd dit maar op de helft van mijn beeldscherm, wanneer ik dan weer op het beeld maximaliseren icoontje rechts boven druk krijg ik wel weer een maximale beeld vulling nu is mijn vraag hoe kan ik de page instellen dat hij altijd opend op maximale grote

Vr gr Hans
 
normaal gesproken is het zo dat hij opent in de grootte zoals hij de vorige keer afgesloten is, dus als hij toen in gemaximaliseerd venster gesloten is, start hij de volgende keer in gemaximaliseerd venster weer op.
 
Geplaatst door H.Weenink
nu is mijn vraag hoe kan ik de page instellen dat hij altijd opend op maximale grote
Met Internet Explorer alleen zal je dat probleem altijd houden.
Maar met dit gratis programmaatje openen al je IE vensters op maximale grootte, ongeacht op welke grootte het vorige scherm gesloten is.

Guus.
 
!
normaal gesproken is het zo dat hij opent in de grootte zoals hij de vorige keer afgesloten is, dus als hij toen in gemaximaliseerd venster gesloten is, start hij de volgende keer in gemaximaliseerd venster weer op.

Dat zal hij doen als je bij het afsluiten ondertussen ook de shift toets ingedrukt houd.
Anders "onthoudt" hij dat niet.
Groeten
 
In de regel is dit een geslaagde methode: Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan