Browser maakt er een zooitje van

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Als ik http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/ in Firefox open ligt de hele site door elkaar (was gisteren nog niet).
In IE ziet alles er echter nog prima uit - zie bijlage.
Iemand een idee? Werkzaamheden aan de site, bijvoorbeeld? Of iets anders?

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik weet wel dat die site inderdaad van de week is veranderd, mogelijk nog niet aangepast voor FF? Misschien een mailtje sturen?
Je kan tijdelijk eventueel deze gebruiken:
http://gids.omroep.nl/

Geplaatst door gezina
Ik weet wel dat die site inderdaad van de week is veranderd, mogelijk nog niet aangepast voor FF?
Hoi Gezina. Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik weet dat de site kortgeleden is aangepast (vind het niet echt een verbetering, maar goed), maar daarna zag ik hem ook in FF normaal. Tot vanmiddag dus.
Maar nu ik de site nog eens goed bekijk, lijkt het een probleem met tabellen in HTML te zijn.
Bij het beantwoorden van deze vraag die vandaag op het forum werd gesteld bleek ook al dat IE makkelijker met fouten in tabelcodes omgaat dan FF.
Dus ik denk dat het daaraan ligt.

Guus.

Laatst bewerkt:
Misschien reageren nog meer FF-ers. :) Als de site zo beroerd er uit blijft zien met FF zou ik ze toch mailen hoor. (en soms is IE best wel goed...:o)

Heb ze inmiddels een mailtje gestuurd. Ik wacht het dus even af.

Off topic: Er is inderdaad niets mis met IE als je op verstandige manier surft. Voor die betere beveiliging hoef je dan echt niet op FF over te stappen.
Maar nu ik een paar weken FF als standaardbrowser gebruik, heb ik toch flink wat andere voordelen ontdekt t.o.v. IE.
Zo had ik met IE nogal wat problemen met het opslaan van wachtwoorden voor verschillende sites van kranten e.d. Die moest ik steeds opnieuw invoeren, ook al gaf ik elke keer aan dat ze opgeslagen moesten worden. Met FF is dat geen probleem meer; alles wordt feilloos onthouden.
Het wisselen van pagina's gaat in FF veel vloeiender.
Als er geen scrollbalk nodig is laat FF die ook niet zien, terwijl er in IE dan altijd een nutteloze grijze balk blijft staan.
Het browservenster van FF is ook verticaal groter doordat het adresvenster IN de tweede balk zit i.p.v.eronder - zie bijlage.
Kortom, ik denk dat dit mijn standaard browser blijft.

FF is trouwens ook weer niet in alles beter dan IE hoor. Die laatste start bijvoorbeeld nog steeds iets sneller op.

Guus.

Laatst bewerkt:
Heb inmiddels reactie op die mail: ik kan binnen 48 uur antwoord verwachten. :rolleyes:

Guus.

Laatst bewerkt:
In Opera is de site trouwens goed zichtbaar.
Niks geen rommeltje.

Nog een paar voordeeltjes van FF: je kunt een woord selecteren, rechts klikken en dan met Google direct op dat bewuste woord zoeken. Kan met IE ook, maar daar heb je het extra programmaatje Right Click Google weer voor nodig. Zoekresultaten worden in een tweede venster als tabblad geopend, wat erg makkelijk is.
Naast de adresbalk zit ook nog een Google zoekvak, dus de Google Searchbar is ook overbodig geworden (weer een balk minder en meer vensterruimte). Die searchbar had ook een popup stopper, maar die zit in FF ingebouwd en werkt prima.
En last but not least: FF opent ALTIJD in een gemaximaliseerd venster zonder dat daarvoor extra programmaatjes nodig zijn of vermoeiend gesleep met vensterranden. :D

Guus.

Laatst bewerkt:
De mailtjes hebben zeker geholpen ofzo, want de site ziet er nu weer prima uit met FF.

Fonz

Hé FF-fan! :D Ja ja, harrie-handig allemaal. Ik ben 'opgegroeid' met IE en heb niet het gevoel dat ik wat mis, zodra dat wel geval is zal ik subiet overstappen op FF en het terstond melden op Helpmij. :D. Maar terzake nu, zal mij benieuwen of http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/ voor FF straks ook goed te bekijken zal zijn, netjes iig dat ze zo snel reageren. :thumb:

Geplaatst door gezina
netjes iig dat ze zo snel reageren. :thumb:
Dat was alleen maar zo'n automatisch antwoord dat iedereen krijgt die ze een mailtje stuurt. :D
Maar het probleem is in ieder geval al opgelost; ik zie de site nu in FF ook weer normaal.
Enne, lekker met de programma's blijven werken die je het prettigst vindt of waar je aan gewend bent hoor. :)

Guus.

Geplaatst door A.J.
De mailtjes hebben zeker geholpen ofzo, want de site ziet er nu weer prima uit met FF.

Fonz
Bij mij is de site nog niet goed in FF:confused:

Geplaatst door rve123

Misschien moet je de cache even legen, of heeft FF dat niet, sorry kon het ff niet laten. :D

@ Zo is 't maar net Guus, mooi dat het is opgelost trouwens, harrie-snel. :thumb:

Geplaatst door rve123

Dan moet je even naar Extra > Opties > Privacy en de buffer wissen. Hij haalt de pagina nu uit de cache.

Guus.

Dat was de oplossing. Ik zie hem nu ook goed.

:thumb:

Geplaatst door gezina
Ha ha, was trouwens wel een lucky shot and it works. :thumb:
Yep! Maar ik ga de vraag nu maar op Opgelost zetten.
Bedankt voor alle reacties.

@ Admin_Frisian: mooi dat Opera er ook geen problemen mee heeft, maar ik hou me toch maar bij FF.
Om nu wéér een andere browser uit te gaan proberen...

Guus.

Geplaatst door gezina

Misschien moet je de cache even legen, of heeft FF dat niet, sorry kon het ff niet laten. :D

@ Zo is 't maar net Guus, mooi dat het is opgelost trouwens, harrie-snel. :thumb:

FF heeft het wel zeker. Het vernieuwen bij IE gaat soms beter vind ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan