Browser OS

Status
Niet open voor verdere reacties.

andriesf

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
216
hey,

ik las laatst ergens iets over een OS met alleen een browser, dus dat je eigenlijk een browser boot, nu kan ik de naam van dit besturingssysteem nergens meer vinden, heb al veel zoekwoorden geprobeerd in google, maar heb nog niks kunnen vinden.
is hier misschien iemand die per ongeluk de naam ervan weet?

MVG,
Andries
 
nee, dat is meer een soort dekstop binnen een browser ;)

in ieder geval bedankt
 
Wat jij bedoeld dat heeft met TinyLinux te maken.

Toevallig zag ik gisteren dat MSI nu ook een mobo heeft met een Flashkaartje waarmee je binnen no time in Linux boot.
 
Nee want dat moet nog komen, toch ?

Ik heb weleens berichten voorbij zien komen dat ze iets met Linux gemaakt hebben waardoor je heel snel een beperkt OS had.
 
ik had dus ergens gelezen, dat je bootte, en meteen keuze had tussen 3 mogelijkheden, een browser en nog 2 anderen.
 
Ja, dat moet inderdaad nog komen, maar TS heeft niets gezegd over dat het al uit is.

In de eerste zin staat overigens: "... to develop a web-based computer operating system.", dus dacht dat het misschien nuttig was
 
Dan zou het inderdaad Google Chrome kunnen zijn.

Alhoewel,....... vanmorgen stond er in de krant dat ze een concurrent van Microsoft willen worden, dan heb je aan alleen een browser niet genoeg. :):):p

Vroeger, in de tijd van de Commodore 64, had ik een epromboard. Schuifje omzetten en resetten en zie: daar had ik een spel/programma.

Ik heb nooit gesnapt dat MS niet zoiets gemaakt heeft, of een andere bouwer.
 
nee het moest niet nog gemaakt worden, of er waren in ieder geval al screenshots van, want ik had er een gezien en van chromeOS heb ik nog geen screens gezien ;)

het zag er ongeveer als volgt uit:
een wallpaper

en dan in het midden van het scherm, van links naar rechts 3 icons van de drie programmaatjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan