Browser probleem - sites worden niet gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Voor mij vreemd probleem.

Nieuwe install systeem, opnieuw Firefox geïnstalleerd.

Websites kunnen niet geladen worden (ook Google.nl niet).
IE 64 crashed steeds en standaard IE wil nog wel sites vinden, maar geeft time out bij downloads.
Office Outlook werkt perfect.
Firewall gecheckt en uitgezet, Avast schilden 10 min. uitgezet, netwerkadapter is 100%, troubleshooting windows toegepast.
Firefox geherinitialiseerd (dus zonder add ons - waren sowieso nog niet ingesteld). Niets helpt.

Zie ik nog iets over het hoofd?

Blijkbaar een soort wetmatigheid voor mij als ik vragen stel waar ik al enige tijd mee worstel. Als ik ze gesteld heb vind ik binnen afzienbare tijd een oplossing. Vreemd wel.

Afijn, heb veel handelingen verricht, kan dus niet exact aangeven wát ik allemaal gedaan heb, maar na opnieuw opstarten omdat er nog wat Windows updates moesten worden geïnstalleerd, heb ik dan nu weer een snelle Firefox. Heheh...

Nog een aanvulling: uit de bijna ontelbare oplossingen voor problemen die Firefox aanreikt, bleek ik ook nog tenslotte - teneinde de downloads 100% af te kunnen ronden - een aantal zaken te moeten herinitialiseren plus de downloadmap te moeten wijzigen.
Nu komt alles direct binnen én volledig, waar het eerst op zo'n 99% bleef hangen. Lekker frustrerend was dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan