browser probleem voor www.ing.nl betalingen verichten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo.

ik gebruik: windows 7 ultimate 32 bits systeem quad core q9400 met 4gb geheugen.
en heb de volgende type browsers op mijn pc geinstalleerd:

* internet explorer 9 (ie)
* firefox
* google chrome

mijn probleem: www.ing.nl werkt niet naar behoren. (mijn internet bankieren)

Ik open ie 9 en ga naar: www.ing.nl
na het invullen van me inlog gegevens kom ik op de overzicht pagina van me rekening. als ik vervolgens op "overschrijven" klikt dan word een gedeelte van de pagina in het midden wit. de buitenste rand geeft div opties weer van de ing site zelf.
de gegevens om overschrijvingen in te vullen onbreekt echter, deze zijn niet zichtbaar. (wit leeg vak)
lijkt er dus op dat 1 venster dus niet werkt op deze pagina. eveneens als ik op toon gehele rekening overzicht op de ing pagina, toont hij totaal niets meer dan enkel 100% wit beeld. een groot leeg wit vak.

maar nu word het gekker: heb zelfs ing gebeld, die weten het niet, maar krijg soms wel de optie om de "overschrijving" pagina volledig voor me neus te krijgen. lijkt er op dat me browser ie 9 het laden niet versneld.
maar zie ook nergens dat ie 9 aan het laden is, nadat www.ing.nl word weergegeven. dus of ie 9 laadt niet goed door. of me systeem mist iets.
ie9 werkt voor www.ing.nl tot heden toe niet goed.

firefox kan ik niet inloggen bij de ing. nadat ik in firefox me inlog gegevens bij de ing invul, kan ik naar 1000x klikken op inloggen of enter voor ok niet meer verder. de browser gaat niet verder. waarom??????? weet ik niet.
en nee... ik wacht echt geen 5 sec... ik geef hem ruim de tijd om daadwerkelijk te laden, maar zie het niet gebeuren.

google chrome is de meest vreemdste browser die ik nu heb geinstalleerd. deze toont vandaag wel een website, en morgen niet. hij werkt alleen wanneer die zelf wil lijkt er wel op. gisteren op www.ing.nl ingelogd met google chrome. ging probleem loos. alles werkte ook daar 100% goed mee.
ik kon alles goed bereiken, en hij was snel.
vandaag wederom geprobeerd.... hij reageerd nergens naar. zelfs www.google.nl duurt het laden net zo lang je een ons weegt.

dus wat betreft over me brosers probleem:

er is iets mis met het laden/weer geven van de website's. m.b.t. op o.a. www.ing.nl en dan vooral op het gedeelte overschrijven en rekening overzicht.

ik weet dat me vraag/probleem wat uit de hand is gelopen, maar op deze manier probeer ik het zo volledig mogelijk te omschrijven hoe het hier verloopt.

dus iemand die me kan helpen hiermee?

Bij mij werkt zowel FF als Chrome foutloos (en snel!) met zowel ING als de meeste andere sites... IE gebruik ik niet, dat geeft om diverse andere redenen hier problemen.

Ergens lijkt het er op dat er wat anders bij jou aan de hand kan zijn. Firewall? Is je pc voorzien van een antivirus programma, en is hij pas gescanned?
Schoon je pc eens op, installeer eventueel de laatste updates en scan op malware. Check je firewall of je onbelemmerd toegang hebt tot internet.
Check of en hoe je popup filters staan.
Als dat ok is heb je dan nog last?

Als dat ok is heb je dan nog last?

antwoord: ja

maar ondervind nu echter toch meer problemen met de browsers.
bv youtube filmpjes bekijken werkt niet helemaal zoals ik gewend was. adobe flash player vernieuwd daar kan het niet meer aan liggen, maar de java daar heb ik een raar probleem ontdekt.

ik krijg als ik java wil installeeren de volgende fout code:

error java installer.

Downloaded file
C:\Users\eric\appData\LocalLow\Sun\Java\jre1.7.0_07\java_sp.dll is corrupt.

geen idee wat ik hier nou mee moet, en of dit nu al mijn problemen veroorzaakt. (lijkt mij echter wel)

geen idee wat ik hier nou mee moet, en of dit nu al mijn problemen veroorzaakt. (lijkt mij echter wel)
Lijkt me onwaarschijnlijk, Youtube, noch ING, maken gebruik van de Java plugin (er zijn maar weinig sites die dat nog doen gelukkig). Wat bedoel je trouwens met "werkt niet zoals ik gewend was"?

Wat heb je gebruikt om je PC op virussen e.d. te scannen? Zijn er no andere programma's die problemen opleveren?

wat bedoel je met java plugin?

ik mis dan toch het java gedeelte als ik een fout code krijg om deze te installeren. want krijg java NIET geinstalleerd.

wat ik nu in me browser zie bij ie9 is dat bij youtube somige video filmpjes compleet vast slaat en het laden enorm lang duurt.
voorheen had ik dit probleem niet. je kon overal youtube filmpjes bekijken, maar nu niet zo vlot meer als voorheen, en soms hangt de webpagina en doet hij helemaal niets. Ook het starten van ie9 duurt enorm lang. soms wit beeld en gebeurd er verders niets. na keeer herstarten hervat hij deze en toont geen kuren.

ik heb avg erop staan en geprobeerd met uitschakelen, zelfde probleem!
en nee is enkel een probleem met me browser's dat die niet goed werken.
ie8 werkt niet goed- problemen bij me bank krijg witte pagina's
ie9 werkt niet goed - problemen met bv youtube filmpjes, en laadt bijna of totaal niets.
firefox kan niet eens op verder of ok klikken bij de ing na het invullen van me inlog gegevens, de browser blijft gewoon staan op het inlog gedeelte.
google chrome wil soms wel werken en soms niet. heel vaag.... wanneer die zin heeft werkt die, soms weer niet. hmmm raar dit.

geen virussen,geen spam e.d. alle updates binnen, alle drivers geinstalleerd, geen hardware problemen. enkel wat ik zelf heb ontdekt is: dat ik me java niet krijg geinstalleerd door boven genoemde foutmelding uit me voorgaande bericht.

ik krijg als ik java wil installeeren de volgende fout code:

error java installer.

Downloaded file
C:\Users\eric\appData\LocalLow\Sun\Java\jre1.7.0_07\java_sp.dll is corrupt.

lijkt nu grotendeels alles opgelost doordat ik nu de java opnieuw hebt geinstalleerd met een ofline versie.
dit blijkt dus wel te werken.
nu is me java volledig goed geinstalleerd en geeft geen problemen meer in me browsers,

wat ik echter nog niet snapt is dat me bank, (ing) nog steeds niet goed werkt met ie9. hoewel hun het juist adviezeren om ie9 te gebruiken.
me pagina blijft wit als ik bv rekening overzicht klikt.
dit moet ergens door komen, maar weet niet waardoor.

volgens de ing ligt het niet aan hun, maar eerder aan mij systeem.... maar wat?

het probleem met me java is bv nu ook opgelost, of houd die ofline versie in dat ik nu wat dingen mis met me java????

ik blijf volhouden dat het hem hierin zit, want virussen e.d. heb ik niet. alles is clean. en funcioneert goed.

waarom doet mijn systeem dit? (of browser)

blijkt dus vanaf vandaag (20-9-2012) het nieuws te zijn dat er een lek zit in "ie9"
door een update toe te voegen van beveiligings update van microsoft moet het worden opgelost.
ik heb zekere voor het onzekere een systeem opnieuw geïnstalleerd.

en idd... probleem verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan