Browser Sluit Vaag Af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani-Kill5

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
33
Hallo,

Ik heb een probleem met het openen van mijn browsers, ik kan ze namelijk gewoon niet openen :S.

Als ik bijvoorbeeld IE8 open dan sluit hij ineens af.. zonder meldingen of iets..
Dan ga ik proberen met Google Chrome.. hetzelfde
Opera.. hetzelfde

Ik kan nu niet meer op internet op mijn eigen PC (ja ik zit nu op een andere pc :p)

Het probleem deed zich voor nadat ik een virus had binnen gekregen, maar hij staat niet in mijn quarantine van mijn Avira Antivir (mijn virusscanner). Ik heb ook veel scans gedaan met AntiVir.. maar hij vind niks..

Mijn vriend adviseerde mij HijackThis.. maar ik krijg het niet op mijn computer nu (kan het wel met een USB-Stick proberen maar ik wilde eerst aan jullie vragen of dit programma wel veilig is)

Is het toch de virus of is er iets anders aan de hand denken jullie?

Ik hoor graag iets van jullie!

Groetjes ;)
 
Hallo,

Ik heb een probleem met het openen van mijn browsers, ik kan ze namelijk gewoon niet openen :S.

Als ik bijvoorbeeld IE8 open dan sluit hij ineens af.. zonder meldingen of iets..
Dan ga ik proberen met Google Chrome.. hetzelfde
Opera.. hetzelfde

Ik kan nu niet meer op internet op mijn eigen PC (ja ik zit nu op een andere pc :p)

Het probleem deed zich voor nadat ik een virus had binnen gekregen, maar hij staat niet in mijn quarantine van mijn Avira Antivir (mijn virusscanner). Ik heb ook veel scans gedaan met AntiVir.. maar hij vind niks..

Mijn vriend adviseerde mij HijackThis.. maar ik krijg het niet op mijn computer nu (kan het wel met een USB-Stick proberen maar ik wilde eerst aan jullie vragen of dit programma wel veilig is)

Is het toch de virus of is er iets anders aan de hand denken jullie?

Ik hoor graag iets van jullie!

Groetjes ;)

Dit lijkt inderdaad op een virus.

Ik zou eerst deze dingen proberen.

En dan kun je daarna idd nog Hijackthis proberen.

Suc6 :thumb:

Grt

Rens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan