browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Sinds een paar maanden geleden wilt firefox niet meer openen en sinds gisteren heb ik hetzelfde probleem met chrome? ik heb geprobeerd om te uninstaal en weer opnieuw op te zetten maar werkt niet, opera werk nog wel, dus ik heb de compatibiliteit gekijken en staat precies hetzelfde, weet iemand wat ik kan doen? ik heb trouwen Windows 7:evil::evil::evil:

Als je na het proberen te openen van Firefox of chrome Taakbeheer opent, staat er dan wel een Firefox.exe of een Chrome.exe in het tabblad "processen" ?

Firefox wel... chrome weet ik niet... heb ik niet opgelet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klik dan eens rechts op alle Firefox.exe die je ziet en kies voor Proces beëindigen.
Als de lijst leeg is, nog eens proberen op te starten.

Help niet... heeeeeeeel vaak geprobeerd

Laatst bewerkt door een moderator:
ohhhh en ik was vergeten maar internet explorer wilt ook niet openen, hetzelfde probleem

Ik weet niet of je er heel veel aan hebt:

Ik heb dit probleem laatst ook gehad met Chrome. Als ik Chrome opende gebeurde er niets, er werd niet eens een proces aangemaakt. Wanneer ik het programma probeerde te verwijderen via Configuratiescherm lukte dit ook niet.
Wat ik uiteindelijk heb gedaan is een het systeem terug gezet naar een herstelpunt(de laatste keer dat ik updates had geinstalleerd voor windows). Hier werkte Chrome nog en sindsdien werkt het nog steeds...

ok ik zal dit straks proberen!!! maar als ik terug zet voor de updates en daarna windows gaat weer updaten ga ik hetzelfde probleem hebben? want met firefox begon 1 maand geleden en gisteren chrome en IE :confused:

Dat weet ik dus nog niet. Zelf heb ik de updates nog niet weer geinstalleerd...

hahahaha oh want dat ik ook wat anders... windows wou gisteren een paar updates downloaden maar ze waren ook mislukt.

ga naar start / uitvoeren / %appdata% / zoek dan naar chrome / verwijder alles van chrome / zoek dan naar firefox / verwijder alles van firefox / download het opnieuw.

maartenvda:

hartelijk dank, jou advies heeft geholpen!!!

ga naar start / uitvoeren / %appdata% / zoek dan naar chrome / verwijder alles van chrome / zoek dan naar firefox / verwijder alles van firefox / download het opnieuw.

zaterdag krijg ik hetzelfde probleem op laptop, dus ik heb hetzelfde geprobeerd en krijg ik een andfere probleem zie bijlage:evil:

Bijlagen

• foutmelding.gif
    foutmelding.gif
    50,2 KB · Weergaven: 50
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan