browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
wie kan mij vertellen waar ik afbeeldingen kan vinden van diverse browsers zoals opera ,mozilla ,ect. ik wil namelijk van twee computers in een netwerk van IE af omdat die sommige sites niet wil openen en welke zou ik dan het beste kunnen nemen.

Dat sommige sites het niet doen hoeft niet aan IE te liggen. Krijg je bij die sites een 404 error?

nee ik krijg helemaal geen error als ik bijvoorbeeld naar www.gtst.nl wil dan stopt het balkje onderin halverwege met laden dit probleem is al eens voorgelegd hier alles gecontroleerd maar nog geen oplossing.

helaas gaat updaten ook niet krijg ie6 er niet op omdat in het verleden windows me er opnieuw overheen is geinstalleerd dus als ik nu wil updaten krijg ik aan het eind de melding dat die dus niet geinstalleerd is volgens mij staan er nog gegevens op van voorheen dat het lijkt voor de update dat die er al op staat.

ikzelf gebruik al een jaartje of 3 opera en vind het een superprogramma op een paar dingetjes na.

erg handig vind ik de mail functie die in het programma zelf zit.

greetz,

p.s. kijk eens of je misschien je firewall verkeerd hebt ingestelf of kijk eens bij de beveiligings instellingen van IE

Firewall staat goed en ie instellingen ook op de hoofd pc geen probleem alleen op de twee clients pc,s ook al geprobeerd firewall uit te schakelen maar geen soelaas

is mozilla firebird ook in het nederlands kan het namelijk niet vinden

Er heeft wel eens ie 6 opgestaan maar door windows er opnieuw overheen te zetten is het weer 5 geworden maar er staat nor rotzooi op van 6 weet iemand hoe ik die bestanden kan vinden en welke dat zijn om ze te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan