browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Berichten
16.735
Hoe slecht is de site van helpmij
of ligt dat aan alle browsers???
ik heb nu IE 7 ,Chrome en firefox ,opera gehad
en allemaal ververst de helpmij site zeer slecht of helemaal niet
nou denk ik dat ik een antwoord krijg dat het aan mijn pc ligt
ja de groeten
ik heb beheer al een paar keer gevraagd ,maar die geven geen sjoegem

wie heeft de zelfde ervaring met die browsers???
ben benieuwd :D

edit: ik gebruik nu xp pro en IE7
 
Laatst bewerkt:
ik ben het helemaal met bertus eens, ik heb het beheer ook al eens een mail gestuurd, maar krijg ik alleen een mail terug dat het bekend, is maar of ze er ook wat aan doen, niet dus, want het blijft hetzelfde
 
Bertus, dat ligt aan jou pc.:D:P
(Geintje)

Ik gebruik Firefox 3 en heb geen problemen er mee. Ook in IE 7 niet. Draai met Vista Ultimate.

PS, beheer heeft het druk na de server verandering, dus sommige dingen kunnen nu eenmaal niet sneller opgepakt worden.;)
 
Laatst bewerkt:
Hoe slecht is de site van helpmij
of ligt dat aan alle browsers???
ik heb nu IE 7 ,Chrome en firefox ,opera gehad
en allemaal ververst de helpmij site zeer slecht of helemaal niet
nou denk ik dat ik een antwoord krijg dat het aan mijn pc ligt
ja de groeten
ik heb beheer al een paar keer gevraagd ,maar die geven geen sjoegem

wie heeft de zelfde ervaring met die browsers???
ben benieuwd :D

edit: ik gebruik nu xp pro en IE7
Ik ga niet zeggen dat het aan je pc ligt. Ik ga wél zeggen dat íe hier prima ververst. (1 seconde, of nog net geen 1 seconde, ik kan het woord éénentwintig niet volledig uitspreken of hij is ververst)
 
Laatst bewerkt:
Zowel thuis als bij mijn broer en hier bij mijn pa geen problemen !

Zowel IE als FF !!
 
zeker ook aan mijne, ik draai vista home premium maar heb dezelfde problemen
heb de volgende browsers gehad
- Firefox 3.0.
- Google Chrome
- IE 7.0.
- IE 8.0. beta
 
Ik moet erbij zeggen dat ik er op mijn werkt of hier thuis via mijn werk laptop ook geen problemen mee hebt. (Windows Xp sp2 Engels met FF 3 en IE7)
 
Nuance: als ik "tig" uitspreek van het woord 21, dan is íe volledig ververst.

Ultimate 32 hier draaiende.

Hoe slecht is de site van helpmij
of ligt dat aan alle browsers???
ik heb nu IE 7 ,Chrome en firefox ,opera gehad
en allemaal ververst de helpmij site zeer slecht of helemaal niet
nou denk ik dat ik een antwoord krijg dat het aan mijn pc ligt
ja de groeten
ik heb beheer al een paar keer gevraagd ,maar die geven geen sjoegem

wie heeft de zelfde ervaring met die browsers???
ben benieuwd :D

edit: ik gebruik nu xp pro en IE7
Wanneer voor het laatst schijfopruiming en de hele santekraam (scannen, defragmenteren etc. etc.) die erbij hoort, uitgevoerd?
 
Laatst bewerkt:
doe ik wekelijks, dus daar kan het niet aan liggen, vanmorgen nog gedaan
 
Ja en in mijn voorbeeld van 21, 22 etc. etc., wannnéér staat dan na verversing de Helpmij bij jou weer in beeld?
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp je even niet, bedoel je wanneer ik na de verversing van alles, naar de site helpmij ga?

dat is zeer snel, mischien als 3e site die ik open na de hele verversing
 
Nee, natuurlijk bedoel ik gewoon een muisklik op de verversknop van IE.
Oók het verversen in het hoofdscherm, de laatste 25 vragen, gaat razendsnel, dan haal ik nog niet eens een kwart seconde of hij staat er.
 
soms gaat het gewoon net zo snel als jij zegt, maar heb ook wel eens dat het gewoon heel lang duurt, dat hij er na een een halve minuut nog niet is,

ps. de rest van de websites doen dan wel normaal
 
ik gebruik firefox 3. explorer 7 safari en opera....
met alle browser geen probleem door traagheid of wat dan ook.
Ik gebruik @home.......als provider.

Maar bertus heb jij een modem en dan een router...dat kan nog wel eens vertragen.
wat heb jij voor een aansluiting?

En ik weet zeker dat als je een mail naar beheer zend dat je ook een antwoord krijgt.
Dat het misschien niet het antwoord is wat jij wilt horen....dat zou kunnen.
Maar een reactie krijg je.
 
ik heb eens een mail gestuurd over een fout in de chat
kreeg ik een bericht terug, dat ze van die bug af wisten
een normaal mens, maakt de fout goed als ze ervan af weten, mag ik hieruit dan mijn conclusie trekken dat ze hier niet goed zijn??
 
ik heb eens een mail gestuurd over een fout in de chat
kreeg ik een bericht terug, dat ze van die bug af wisten
een normaal mens, maakt de fout goed als ze ervan af weten, mag ik hieruit dan mijn conclusie trekken dat ze hier niet goed zijn??
Dat is een conclusie die IK niet zou geven.
Weet jij wat beheer allemaal doet, waarschijnlijk niet.
En je kunt ergens vanaf weten maar dan wil het nog niet zeggen dat op te lossen is.....
En denk je dat wij fulltime beheerders hebben......
 
ik zeg niet dat jullie fulltime beheerders zijn, maar ik geloof zeker, dat er aan die bug wat te doen is, en ik weet best dat het beheer het druk genoeg heeft.

stel desnoods daarvoor een wedstrijd op het forum op ofzo, genoeg mogelijkheden,
 
we gaan hier wel erg off topic.
als je hier over wilt discusseren mail me dan maar..... puppie@helpmij.nl
maar vanavond krijg je geen berichten meer van mij want ik ga aan het werk.......
 
we gaan inderdaad wat offtopic,

ps. stuur je vanavond een mail moet nu tot ong. 8 uur even weg
 
ik heb inderdaad modem en dan router,die verdacht ik er ook van inderdaad
kan je iets in je router instellen??
want daar heb ik nooit naar gekeken,enkel time out om hoog gezet daar waren problemen mee in het begin
maar zo als andries ook al zegt op andere sites geen problemen ,enkel helpmij

als er iets veranderd kan worden in de router dan hoor ik het graag
router is bedraad en merk 3COM
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan