BS player

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Om een avi bestand rechtstreeks op de tv te kunnen bekijken via tv-out en dan wel nederlands ondertiteld hebben wij BS player geinstalleerd.
Maar nu komt er telkens een melding van Ewido dat er Spyware is gevonden van WhenUsave. Dat komt mee met die BSplayer.
Hoe gevaarlijk is dat of kan ik gewoon doorgaan met het gebruik van bs player?

WhenUsave kan je beter niet op je computer hebben. Ewido geeft niet voor niks een waarschuwing.

Bij deze raad ik het gebruik van BS-Player direct af. Adware.SaveNow is erin verwerkt.

Verwijder BS-Player als je deze hebt geïnstalleerd en als WhenUSave daarna nog steeds aanwezig is even een logje plaatsen op Nucia: www.nucia.nl

Zie de bijlage voor de waarschuwing die je krijgt tijdens het installeren.

Bijlagen

• ScreenShot187.png
    ScreenShot187.png
    37,4 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
BSPlayer en When USave compleet verwijderd.
Bedankt voor de tip, nu maar zoeken naar een andere mogelijkheid. Er zijn er vele maar ik hoef er geen dvd van te "bakken" dus is het nodig om uren te laten renderen.

Kan het niet met Windows Media Player??
En anders DivX Player

Ik heb pas geleden opgeruimt dus de setup van een oudere versie heb ik niet meer... :confused:

Nee helaas, beide laten alleen de film zien en zeggen het tekstbestand niet te kunnen openen. Zowel tekst al film staan in dezelfde map met dezelfde naam. *.avi en *.srt

Opgelost. Ik heb het K-Lite Megacodec pack geïnstalleerd en daarin zit BSPlayer zonder die vervelende WhenUSave.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan