BSOD 0x00000050

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xaghow

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2012
Hoi

Gisterenavond gewoonweg computer afgesloten zoals altijd, deze ochtend start ik hem op en krijg een BSOD.

http://i.imgur.com/kT0W8lA.jpg

Opstartherstel werkt niet, Systeem naar Laatst Bekende Werkende configuratie veranderen ook niet.

safe modus werkt ook niet, is dit mogelijk een hardware probleem met m'n RAM?

Ik ben ten einde raad

Mvg

Xaghow

Zet 'm uit, zet 'm weer aan en druk gelijk een aantal keren op de F8. De machine start nu in de veilige modus. Ga naar apparaatbeheer en kijk of je rare dingen ziet. Zo ja, laat horen svp, zo nee, ga in configuratieschermr naar systeem en vervolgens naar systeemherstel en herstel naar een datum van vóór het BSOD.

Toevallig gisteren Windows updates binnengekregen en laten installeren.................?

Laatst bewerkt:
Het probleem hierbij is dat zelfs als ik veilige modus wil opstarten dat ik dezelfde BSOD krijg.

En nee ik heb geen Windows updates geinstalleerd, ik doe dat manueel

Mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer krijg je het BSOD als je in de F8 wil starten? (Exact op welk moment / wat is de machine aan het doen, ic. biosscherm is voorbij / je hebt al het keuzescherm voor de soort veilige modus gehad / de driverlist komt voorbij, kortom, op welk moment precies krijg je het BSOD?

Ik krijg de BSOD tijdens het laden van de drivers, het zit even vast op een bepaalde driver en dan krijg ik de BSOD, dit is na het f8 scherm en ik al reeds veilige modus heb aangeduid

http://i.imgur.com/zwwbGWB.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Test je memory eens met memtest. Kan ff duren, vermoed een brakke geheugenbank, aangezien je ook in safemode problemen hebt.

En als je Readyboost gebruikt (dus een memory-stick voor versnelling van je systeem), haal die er eens uit. Mogelijk is er dan met die memory-stick was mis/kapot, vandaar.

Tijs.

Test je memory eens met memtest. Kan ff duren, vermoed een brakke geheugenbank, aangezien je ook in safemode problemen hebt.

Ben momenteel memtest aan het runnen, kan wel nog even duren. :thumb:

En als je Readyboost gebruikt (dus een memory-stick voor versnelling van je systeem), haal die er eens uit. Mogelijk is er dan met die memory-stick was mis/kapot, vandaar.

Tijs.

Ik heb nooit readyboost gebruikt, vind het nogal overbodig :D
Toch bedankt om me ervoor te waarschuwen!

1 uur is eigenlijk te weinig, hij heeft nu slechts 1 pass gedaan. verstandig is meerdere passes te laten runnen, duurt wel langer maar dan heb je een betrouwbaarder resultaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan