gertdejong
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jul 2007
Hallo allemaal!
Klinkt ingewikkeld maar als ik opstart zie ik het vertrouwde logo komen en dan opeens een bleue screen en gaat mijn laptop opeens rebooten... ERD Commander herkent mijn XP installatie niet dus daar kan ik ook niets mee
Weet iemand wat te doen? Want al zou ik onder veilige modus inloggen weet ik nog niet wat ik moet doen, ik heb geen recente backup dus dat gaat ook niet... Alleen data-backup maar geen schijf-image... Ook geen registerbackup, of weet iemand waar het registerbestand ergens op je schijf opgeslagen staat? Misschien zit hij dan wel in de backup...
Alvast superbedankt!
Gert de Jong jr.
______
EDIT: Nog iets: ik draai op deze laptop een dualboot met XP en Vista, XP geeft een BSOD en Vista niet. Die start gewoon door, zij het wat traag maar dat is Vista
Ik ga nog even kijken wat die BSOD vermeld, veilige modus van XP is nl. nog wel te bereiken...
Klinkt ingewikkeld maar als ik opstart zie ik het vertrouwde logo komen en dan opeens een bleue screen en gaat mijn laptop opeens rebooten... ERD Commander herkent mijn XP installatie niet dus daar kan ik ook niets mee
Alvast superbedankt!
Gert de Jong jr.
______
EDIT: Nog iets: ik draai op deze laptop een dualboot met XP en Vista, XP geeft een BSOD en Vista niet. Die start gewoon door, zij het wat traag maar dat is Vista
Laatst bewerkt: