Bsod (blauw error scherm)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten03

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Op de laptop van mij zus (Acer Aspire 5051AWXMI) komt regelmatig de volgende melding:

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL in psdfilter.sys
0X000000D1(0XEE7578E0, 0X00000002, 0X00000008, 0XEE7578E0)

Weten jullie hoe ik dit op kan lossen?

bvd, Maarten

edit: De laptop is spiksplinternieuw en er staan geen uitroeptekens in apparaatbeheer.

Laatst bewerkt:
Dit is een driver conflict, Kijk eens bij apparatenbeheer of je nergens een geel of rood teken ziet staan. Het kan zijn dat je bepaalde drivers moet updaten, of nog moet installeren.
Heb je onlangs een nieuw besturingsysteem of hardware geinstalleerd of aangesloten?

Groetjes
Freezera

Bedankt voor de snelle reactie.

De laptop is spiksplinternieuw en er staan geen uitroeptekens in apparaatbeheer.

Laatst bewerkt:
Ben je zeker dat je alle meegeleverde drivers hebt geinstalleerd?
want het is zeker een driver conflict de file is te vinden in:
C:\Windows\System32\drivers
wat je kan proberen is een backup maken van het systeem met acronis true image 10 (in de huisregels staat dat we geen linken of dergelijke geven om iets illegaals te doen) ) En de file verwijderen de kans is groot dat dan het probleem weg is. Moest je systeem dan nietmeer werken kan je nogaltijd de backup erop zetten.
Vergeet wel niet een backup disk te maken via acronis true image 10 :)

Groetjes
Freezera

Laatst bewerkt door een moderator:
Een image maken duurt mij nu even te lang, ik heb een kopie van mijn documenten gemaakt en haal zo de drivers map leeg.

Een image maken duurt mij nu even te lang, ik heb een kopie van mijn documenten gemaakt en haal zo de drivers map leeg.

edit: Ik heb de harddisk leeggehaald, en een gekopieerde versie van windows erop gezet. De recovery CD werkte niet, dus had ik weinig keus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan