Bsod c5

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis jonkers

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Berichten
31
Beste,

sinds een paar dagen heb ik een maal per dag last van een BSOD (C5), meestal in de ochtend als ik terugkom met een bak koffie maar sinds vandaag houden de fouten niet meer op. ik kan niet eens meer inloggen op de machine (zo ver komt hij niet) als ik in veilig modus opstart ie er niets aan de hand en aan de videokaart / geheugen lijk hier niet te liggen (er al uit gehad) heeft iemand enig iedee of andere info nodig hoor ik he graag.

Groetjes,
Dennis
 
Heb je geprobeerd in de veilige modus te scannen met een virusscanner? Als het niet lukt, moet je MBAM (ff googlen) downloaden. en daarmee scannen
 
je bedoelt 0x000000C5 ?? Duid op een driver probleem, dus drivers opnieuw installeren
Mocht dit niet helpen kan het hardware zijn, via rechtermuisknop op deze computer dam op beheren en dan windows logboeken > systeem kun je eventuele foutmeldingen terug vinden met wat meer info
 
opgelost

dell support heeft mijn moederbord vervangen.

zodra ik mijn netwerkstekker erin stook kreeg ik meen BSOD

zonder netwerkstekker meer als 2,5 uur gewerkt zonder probleem

toch bedankt voor alle iedeen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan