bsod clock watchdog timeout wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Dag mensen ik kreeg vandaag de bsod: clock watchdog timeout
foutcode 0x00000101

wat moet ik hiermee doen

ik heb deze laptop
http://tweakers.net/pricewatch/320942/acer-aspire-v3-771g-53216g50makk/specificaties/

Was gewoon skype aan het afmelden en ik kreeg de bsod

wat er openstond was 7 tabs op mozilla firefox, taakbeheer, en verkenner.

Weet echt niet hoe dit komt maar vooral hoe ik dit oplos want als ik kijk op internet heeft het met men cpu te maken
ik heb in apparaatbeheer gekeken en daar staan er geen uitroeptekens.

Laatst bewerkt:
Zoals al geopperd in de chat:
Begin met het herinstalleren van de drivers, liefst die van de fabrikant.

K1pje drivers geinstalleerd en bij iedere driver die ik geinstalleerd heb ik herstart.

Heb wel nog altijd syptomen ervan(dat ik ook hoor bij een bsod)

wat ik nu nog merk na drivers geinstalleerd te hebben is het volgende:
Als ik een een tablad open en naar google ga bijvoorbeeld en terwijl hij laad dan men tablad wissel dan hoor ik een korte storing op men geluid(wat ik ook hoor bij bsod) dit gebeurt niet altijd en zal dit ook goed opvolgen en bekijken maar, het is gelijk of hij die prestatie tijdelijk niet aankan, hij herpakt zich dan weer. Heb vaak youtube aan maar het is hetzelfde geluid als een bsod. Een echte luide storing die constant doorgaat.

en vóór ik de drivers die jij mij aanraadde installeerde had ik bij het sluiten van skype een bsod terwijl skype bezig met sluiten was(was net op dat moment)

Nog iets heel belangrijks: ik heb blue screen of death moeten onderbreken want was al een half uur op hetzelfde beeld + geluid en moest op dat moment weg. Dus heb gewoon van men laptop de powerknop lang genoeg ingehouden tot hij afsloot en wist niet wat ik anders kon doen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan