BSOD cpu-z

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Dag Mensen,

Ik wou even weten of ik zekerheid heb dat cpu-z weg is uit men temp files(dat was de fix op andere forums) Het programma zelf is al een tijdje weg.

ik heb windows toets + r gedaan en dan %TEMP% gedaan en die geleegd

Zou het in de gewone temp map nog aanwezig kunnen zijn?

die BSOD kwam toen ik speccy opende.

??

Heb jij wel wat hier geplaatst een of ander speccy-rapport-overzicht of ??

CPU-Z app. is gratis die kan je elke moment en altijd downloaden, waarom moet je die vanuit Temp files eruit hebben ??
Die kan je ook als je ( CPU-Z rapport overzicht bedoel je ....toch ? ) CPU-Z nog hebt opnieuw maken ..

Laatst bewerkt:
Nee, dat is het niet je bent helemaal verkeerd.

Ik heb een blue screen of death gekregen omdat er blijkbaar af en toe een oude driver van cpu-z in speccy zich bevind en dat als ik speccy open er direct een BSOD is.
Dit gebeurt niet altijd.

:confused: Blauwe scherm ??

En fout-code weet je niet ? via of vanuit logboek ook niet ??
Ik bedoel misschien via fout-code kunnen wij iets meer doen ....

Laatst bewerkt:
hoi hoi gast0664

Het beste uit jouw plaatje wat ik eruit halen kan en i.v.m. blauwe screen is fout-code 0x00000050 dus ...:(

Maar omdat dit in windows 10 gebeurt is, ik kan niet ( lukt me gewoon niet een i.v.m. dat goede oplossing-spoor te vinden ) daarom heb ik ook helaas, geen een goede idee-tip voor deze probleem,
ben zelf ook geen w10 gebruiker nog steeds.
Nu zullen ze hier volgens mij windows 10 gebruikers bijspringen moeten, ...... en je beter ook kunnen helpen ...:confused:

Laatst bewerkt:
windows 10 heeft wat raars gedaan...

Ik legde opeens mijn laptop terug aan en windows 10 zei dat speccy niet meer goed werkte dus heeft windows 10 speccy gewoonweg verwijderd.

Ik begin bang te worden van windows zo...

Kennelijk heeft windows 10 tijdens een update(waarvan ik niets wist) speccy als programma gemarkeerd die niet werkt onder w10...

Zou een nieuwe versie installeren helpen(van speccy)?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan