Bsod (denk ik?) bij opstarten vista premium 32-bit laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiedeK

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Weet niet zeker of deze hier goed staat, maar zag andere bsod treads hier ook staan.

ik heb sinds januari '08 een HP Pavilion dv9000 laptop, deed het gewoon normaal, tot een weekje of 2 geleden. want nu heb ik elke keer als ik m'n laptop opstart, na het verschijnen van het bureaublad een soort bsod (Dumping Physical memory to harddisk: 1-100), als hij de 100 bereikt heeft start de laptop opnieuw op (schermpje verschijnt met de keuze om windows in veilige modus uit te voeren, omdat hij niet goed is afgesloten:confused: lekker logisch, ik kies voor windows normaal uitvoeren en hij start normaal op.

soms krijg ik zelfs dit scherm na het terugkomen uit standby modus. Ik heb zelf nog geen ram bijgeplaatst, weet ook niet of het hier aan zou kunnen liggen...

Ik denk niet dat ik zou genoeg info heb geplaatst, maar misschien is het simpel op te lossen?

Bvd, Diede.

Als ik jou was zou ik (als je nog garantie hebt) zeker terug gaan naar de winkel, niks zelf aan doen:thumb: Gewoon terug gaan

Oeps....net uit bed...sorry....:o

Dan zou ik inderdaad even terug gaan zolang er garantie op zit en niet zelf gaan pielen :thumb:

Oeps....net uit bed...sorry....:o

Dan zou ik inderdaad even terug gaan zolang er garantie op zit en niet zelf gaan pielen :thumb:

neuh dat was ik sowieso niet van plan...nou ja toen ik me pc vanochtend opstarte had ik geen bsod, ik kijk het nog even een tijdje aan tot het echt de spuigaten uit gaat lopen, heb toch nog dik anderhalfjaar garantie:thumb:

thnx voor de tips mensen

Maar egt niet zelf ram bij plaatsen hoor, voordat je terug naar de winkel gaat, tis tog kleine moeite, en je bespaart je er een hoop ellende mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan