BSOD door Registry cleaner.

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4m3Fr34k

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
Berichten
3
-Excuseer, Ik ben nieuw :p-

Ik heb een windows 98, hij werkt(e) nog prima totdat ik eens dacht mijn computer op te schonen met ccleaner en RegCure. Na dit te hebben gedaan werkte mijn pc nog prima, maar toen ik hem opnieuw opstartte, kreeg ik de zogenaamde BSOD (blue screen of death)
deze meldde dat een antivirusprogramma, een backupprogramma of een "Registry cleaner" <- ( kan even het Nederlandse woord ervoor vinden) er voor zorgde dat Windows niet goed opgestart kon worden. In veilige modus deed hij het tijdelijk - na het laden ervan moest hij nog een .sys bestand laden, wat ik kon stoppen door op ESC te drukken - anders deed hij het niet. Dan had ik in veilige modus gewoon toegang tot mijn bestanden. Ik heb systeemherstel toen geprobeerd, maar dat werkte niet. Toen ik mijn pc daarna afsloot en later weer opstartte en weer met dezelfde manier in de veilige modus te komen, gebeurde er niks en alles wat ik zag was een zwart scherm met een flikkerende "_"
Ik kan dus niet meer bij mijn bestanden komen voor eventueel herstel met backups.

heeft iemand hier ervaring mee? want ik kan altijd nog proberen de helpdesk te bellen. Ik had juist het idee dat die Registry cleaners mij van die BSOD's zouden afhelpen...


Alvast bedankt.
 
Hoi,

Als je nog bij de virusscanner kan komen, dan kun je ook in de virusvault komen.
Herstel van hieruit de verwijderde virussen en kijk of het systeem het nu beter doet.


Gr.J
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan