BSOD enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodocus

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
151
Op 2-11-07 heb ik een nieuw systeem aangeschaft. Na 2 weken begon ik last te krijgen van het bevriezen van het beeld en af en toe een BSOD.

Omdat Informatique toch niet het bedrijf bleek te zijn dat ik de afgelopen 10 jaar van ze had gedacht, namelijk klantgericht ( ze denken 2 á 3 weken nodig te hebben om mijn PC na te kijken) ben ik zelf maar op speurtocht gegaan naar een eventuele oorzaak.

Inmiddels heb ik het geheugen en de HD's vrij intensief onderzocht met verschillende tools maar er zijn geen fouten aangetroffen. Maar hoe nu verder ?

Vraag: Wie heeft (in combinatie met Vista) ook dergelijke problemen gehad en heeft ze kunnen oplossen. Kortom wie heeft er zinvolle suggesties. Alvast bedankt
 
kijk eens naar je temps zo wel video kaart als cpu.
ik zelf heb ook zo leuk pctje staan ook alles,
als na gekeken niets defect maar toch ff hinderlijk,
blijven hangen en met xp bsods en met niets al moeite.
is dat wat je op dit moment ook hebt bij jou pc.
 
Hoi !

Tja, jammer van die 2 a 3 weken, maar je hebt garantie, dus het bedrijf moet zorgen voor een goed werkende PC !

Als je zeker weet dat je vrij bent van ad/spyware, je al gecontroleerd hebt op eenvoudige hardware-fouten zoals je zelf aan geeft lijkt het me niet verstandig om zelf door te modderen.

Ik repareer plenty PC's/Laptops, maar aan een garantie-geval zou ik, na controle van hard/software zoals hierboven vermeld zeker niet beginnen !

Greetz,

Harry.
 
Op 2-11-07 heb ik een nieuw systeem aangeschaft. Na 2 weken begon ik last te krijgen van het bevriezen van het beeld en af en toe een BSOD.

Vraag: Wie heeft (in combinatie met Vista) ook dergelijke problemen gehad en heeft ze kunnen oplossen. Kortom wie heeft er zinvolle suggesties. Alvast bedankt
Ik heb hetzelfde gehad. Na het laden van de nieuwste NVidia-driver was het over.
 
Bedankt voor jullie reacties, ben een paar dagen weg geweest vandaar mijn late respons.

Zelf heb ik kort geleden ook de nVidia driver opgeruimd en voor een kakelverse versie vervangen, het lijkt nu wel beter te gaan maar helemaal stabiel is ie nog niet. Het dieptepunt van mijn stabiliteitsindex was 1.61 en hij staat nu weer op 5.43.

Overigens is mij opgevallen dat ingeval het systeem bevriest dit opvallend vaak gebeurd op het moment dat Windows Mail wordt ingeschakeld om de laatste mail op te halen. Zegt iemand van jullie dit iets ?

Overigens heb ik Vista Ultimate 32bit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan