Ik krijg soms tijdens het opstarten van windows een Blue Screen Of Death. met de stopcode 0x0000007E en het bestand Netio.sys
Soms heb ik ook wel is dat hij gewoon goed opstart en als ik dan zit te internetten valt internet ineens uit, als ik hem dan opnieuw opstart krijg ik weer het BSOD.
Kom nou niet aan met google zoekopdrachten want dat heb ik voor de laatste 2 weken al geprobeerd.
Hotfixen werken al helemaal niet, dan staat er "De update geldt niet voor uw systeem"
Ook heb ik drivers proberen up te daten met het programma Driver Checker
informatie:
Windows Vista Home Premium
Acer Aspire M3641
64-Bit Besturingssyssteem
A.U.B help mij ik wil heel graag dit probleem oplossen want het is nogal een dure PC en ik heb hem pas een maand!
Dankjewel!
Soms heb ik ook wel is dat hij gewoon goed opstart en als ik dan zit te internetten valt internet ineens uit, als ik hem dan opnieuw opstart krijg ik weer het BSOD.
Kom nou niet aan met google zoekopdrachten want dat heb ik voor de laatste 2 weken al geprobeerd.
Hotfixen werken al helemaal niet, dan staat er "De update geldt niet voor uw systeem"
Ook heb ik drivers proberen up te daten met het programma Driver Checker
informatie:
Windows Vista Home Premium
Acer Aspire M3641
64-Bit Besturingssyssteem
A.U.B help mij ik wil heel graag dit probleem oplossen want het is nogal een dure PC en ik heb hem pas een maand!
Dankjewel!