BSOD met Nokia home media server

Status
Niet open voor verdere reacties.

nighthunter

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
Berichten
180
hallo

ik heb een probleem met mijn computer, wanneer ik home media server instaleer gaat alles nog goed, wanneer ik het programma opstart komt er een BSOD ik heb mijn videokaart drivers al opnieuw geinsteleerd en de nieuwste versie staat er al op.

de fout code:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Technische informatie (mogelijk in het engels)
*** STOP: 0x0000008E (0x0000005, 0xBFB2671F,0x9f997940, 0x00000000)

*** nv4_disp.dll - address BFB2671F base at BFA14000, DateStamp 4859b531

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hopelijk kan iemand mij helpen?

greetings, Nighthunter
 
nee dit heeft niet geholpen ik hem met dit programma op nvidia geklikt en de drivers er af gehaald, daarna de pc opnieuw opgestart, nieuwste drivers er op gezet, en opnieuw gestart.

daarna programma opgestart maar niets geholpen. en ik heb ook nog nokia gebeld maar daar zeggen ze dat het probleem niet bij nokia ligt. dus helpen ze mij niet verder

wat moet ik nu doen en hebben meer mensen dit probleem?

greetings, Nighthunter
 
oke het is me nu gelukt ik heb het programma opnieuw geinstaleerd via de site, nu komt het opstart scherm ervoor met niets er in en dan gaat hij weg en dus ook in taakbeheer. en gebeurt er niets meer.

heeft iemand verstand van een nokia n95 8GB want ik wil hem toevoegen aan mijn thuisnetwerk maar hoe doe ik dat?

greetings, Nighthunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan