bsod na afspelen flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawn Garsed

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
Ik krijg iedere keer een bsod als ik een flash-video wil afspelen en het valt me op dat iedere keer als m'n computer weer opstart na een bsod, m'n instellingen in de CCC gereset zijn. Weet iemand hier een oplossing voor?

Extra informatie:
Vista
Powercolor Radeon HD4870 (nieuwste drivers zijn geinstalleerd)
Volgens de minidump wordt de fout veroorzaakt door ndis.sys.
Alle drivers opnieuw geinstalleerd (laatste versie).
Memtest86+ 8 uur lang laten lopen en vond twee fouten (kan dat het zijn?).
Gisteren harddisk vervangen en alles opnieuw geinstalleerd (toen zijn ook de problemen begonnen).
PC helemaal schoongemaakt aan de binnenkant.

Edit:
Net weer een BSOD gehad, maar nu zijn de instellingen niet gereset.
P.S.
Ik heb een BlueScreenView tekst-bestand van de minidumps, zeg het maar als ik die moet posten.

Laatst bewerkt:
Eerst maar eens vermelden:
a. Welke versie flash player je momenteel hebt.
b. Welke browser gebruik je. Zéker als je Google Chrome gebruikt zou ik ook eens testen of je die bsod's terugkrijgt als je in Internet Explorer die zelfde filmpjes afspeelt.

Tijs.

Volgens mij is die ndis.sys van je netwerkkaart, herinstalleer daar de drivers eens voor.

Bij systeem en opstart herstelinstellingen kun je uitvinken dat het systeem opnieuw opstart bij fouten.

Ik krijg een bsod bij alle browsers (Chrome, Firefox, en IE). Ik gebruik de 11.4 versie (van Flash).
De (Realtek) drivers heb ik al meerdere keren geherinstalleerd.
Overigens heb ik net een avi bestand af gespeeld en toen kreeg ik weer een bsod.
Ik heb nou net m'n PC weer opengemaakt om te kijken of alles goed vast zit, ik ga nou kijken of die weer crasht.

Edit:
Helaas, weer een bsod.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan