BSoD na filmpje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pukkiee

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2013
Hoi iedereen!

Gisteren was ik met movie maker een filmpje aan het maken. Ik ging even naar m'n buurman, dacht ik laat m'n laptop wel staan ( ik weet namelijk dat m'n laptop het héél druk heeft als ik dergelijke dingen doe) dus ik ging naar m'n buurman. Na een tijdje kwam ik terug, om m'n laptop te halen om films over te zetten bij hem, en ik zag mooi dat m'n filmpje klaar was. Ik sloot movie maker af en zette de computer in slaapstand, waarna ik hem meenam naar m'n buurman...

Bij hem aangekomen, wou ik hem terug aansteken (uit de slaapstand halen en inloggen) wanneer plots BSOD! Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt dus wist niet wat ik precies moest doen... Heb er wel nog een foto van kunnen nemen.

Nadien heb ik opgestart in veilige modus, heb ik me virusscanner laten draaien maar niets gevonden... Dan terug gewoon opgestart en op het eerste gezicht lijkt alles normaal te werken..

Wat moet ik hiermee doen? Ik denk dat m'n laptop gewoon wat te warm geworden is, maar zeker ben ik niet, aangezien ik nog niet eerder een bsod heb meegemaakt :s

Alvast bedankt!

ps: het gaat om een acer aspire 5733z

Hoi, ik heb ook een keer zoiets gekregen, maar dan niet met MovieMaker. Weet je foutcode? Dan kan ik je verder helpen.

Met vriendelijke groet, xp2

wel, wat ik uit die foto kan halen, is een hele lange reeks cijfers, zie foto ;)2013-08-14 21.00.49.jpg

Hopelijk ben je hier wat mee! ik denk dat die lange cijferreeks dan de foutcode is? Heb alleen net gemerkt dat hij er niet volledig opstaat :(

Groetjes!

Code even intikken op google, en daar staan meestal wel oplossingen.

Vriendelijke groet, xp2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan