BSOD na nieuwe videokaart en voeding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timoow13

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
56
Hallo,
ik heb sinds kort een nieuwe videokaart en voeding gekocht en in mijn PC gezet. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd voor de video kaart. Ik had hiervoor nog nooit een BlueScreen gehad. Maar sinds ik die nieuwe videokaart/voeding heb krijg ik zowat elke dag twee keer een Blue Screen of Black Screen (bijna altijd Black Screen). Het gebeurt altijd als ik een game speel (één keer toen ik op YouTube zat). De videokaart is een AMD Radeon HD 7790. Ik heb zeker weten de nieuwste drivers dus daar kan het denk ik niet aan liggen. Ik heb al een paar keer het programma WhoCrashed gebruikt, maar hij zegt dat er geen crash dumps te vinden zijn. Ik heb geen idee wat er mis is, heb ik misschien iets verkeerds gedaan bij het erin zetten van de videokaart? Ik heb de oude er gewoon uitgehaald, nieuwe erin gedaan en drivers opnieuw geinstalleerd. Weet iemand wat er aan de hand is?
 
Dat zou best wel eens kunnen. Ik heb een slechte ervaring met dit merk (lang verhaal). Maar kan het echt aan de voeding liggen? Ik heb geen zin om onnodig veel geld uit te geven.
 
Pas gekocht? omruilen dan.
Je vertelt alleen niet welk merk en type het is.
 
Het merk is HKC. Type weet ik niet. Ik moet alleen weten of het aan de voeding kan liggen of misschien ook iets anders.
 
Sorry voor het late antwoord, maar het is opgelost. Ik heb een nieuwe voeding gekocht (een Seasonic 520W). Hij crashde minder vaak, maar toch nog wel af en toe. Ik had toen MSI Afterburner gedownload om de fan speed hoger te laten gaan bij hogere GPU temperatuur. Sindsdien heb ik geen crashes meer gehad. Bedankt voor alle antwoorden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan