BSOD na Windows Update, kan Windows op geen enkele manier in...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crisjee

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Hallo allemaal,
een paar dagen geleden draaide ik gewoon Windows Update, tijdens het uitschakelen van mijn pc. Daarna kreeg ik de Blue Screen Of Death. Het ging zo snel voorbij dat ik er niets van kon lezen. Velen zeggen op andere fora dat je in het ''rechtermuis-eigenschappen'' menu iets aan moet vinken, dat het BSOD blijft staan. Maar ik kan Windows absoluut niet meer in, niet in Veilige Modus, niet opstarten zoals laats bekend zonder fouten, gewoon helemaal niets...
Mijn vraag is: hoe krijg ik Windows weer aan de praat, of moet ik het helemaal opnieuw installeren?
Groeten,
Cristian

Laatst bewerkt:
Start eens op met je installatie-cd.
Eerst instellen in je bios.
Bij de eerste repareeroptie (R) krijg je een console.
Soort "dos" venster. Daar geef je de partitie aan waar je windows geïnstalleerd is, Type je wachtwoord of laat leeg indien geen wachtwoord.
Daar type fixmbr. Enter. Met een beetje geluk heb je de boel weer op de rails.:)

@Coenraad: Als de topic-starter zijn vraag in het juiste forum heeft gesteld gaat het hier over Vista, niet over Windows XP.

Tijs.

In dat geval opstarten vanaf de Vista DVD en voor Repareren kiezen

Ik heb geen installatie CD. Gekocht bij Paradigit, geen CD bijgekregen... Vista stond er al op..
Cristian

Dan eentje lenen van iemand die wél beschikt over een volledige Vista DVD. Als ik het goed begrepen heb maakt het niet uit dat die andere persoon een andere versie heeft van Vista (dus dat jij bijv. Vista Home Premium op zijn computer hebt en de ander Vista Ultimate).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan