BSOD- Nvlddmkm.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

B Zippo

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Berichten
25
Hallo ierdereen,

Mijn probleem:
Na in typen van mijn wachtwoord gaat het scherm op een soort safe mode en weer terug naar het inlogscherm, en dit een aantal keren totdat hij op een blauw scherm komt en opnieuw opstart.
ik kon nog net lezen wat er stond, ( nvlddmkm.sys )
ik vermoed dat het iets is met mijn video kaart maar ik ben totaal geen computer genie want ik ben ook maar 14.
Ik heb Windows 7 Ultimate.

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor,

Alvast bedankt,


Brent temmink.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h.besturingssysteem).
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst)
 
hoi,

het probleem is begonnen toen ik even 20 minuten weg was van de pc en ik mijn pc aantrof in standby stand wat wel normaal is en na aanraken van muis zodat hij weer terug sprong naar gewoon beeld gebeurde dit dus.
ik heb mijn driver al geupdate.
maar nu springt hij al eerder naar bsod.
ik zit nu of veilige modus zou ik het hieruit kunnen oplossen?
iemand oplossingen?
 
Laatst bewerkt:
een asus, meer weet ik niet precies uit mijn hooft, waar kan ik dat snel lezen?
mijn videokaart is een nvidea Geforce 6200
 
Heb je een laptop of desktop? De gegevens staan op de achterkant e/o onderkant v.d. dsektop/laptop. Het lijkt idd een probleem met de scherm/beelddriver.
Kun je wel in de veilige modus?
 
gewone pc, geen laptop. ja ik kan in de veilige modus, met netwerkmogelijkheden.
maar dit is nogal irritand ivm school, omdat ik veel niet kan doen en ik natuurlijk wel alles wil kunnen.
 
Heb je die driver al eens ge-update? Ga naar apparaatbeheer (windowstoets + pause/break) en kijk of je daar je driver kan updaten en anders naar de website van Nvidia.
 
Ik heb geprobeert te zoeken maar hij vind geen nieuwe software.
ik heb gehoord dat je ook iets kan vernieuwen in drivers
Windows>system32>Drivers>nvlddmkm
en dat je hem vernieuwd, heb je daar een beschrijving voor hoe ik dat kan proberen?
of zou dit niet veel uitmaken
 
Hier kun je je WHQL-driver voor je videokaart downloaden.
Download de driver en sla hem op en deïnstalleer (veilige modus) eerst de oude driver apparaatbeheer>beeldschermadapters>klik rechts en kies voor "deze installatie ongedaan maken" Herstart de pc en installeer de nieuwe driver.
 
Yes, hij start weer normaal op. alleen nu is windows update bezig met Vga iets instaleren.
moet ik daaarna jouw download uitvoeren en is alles dan weer oke?
Alvast hartelijk bedankt.
 
hallo,

na het instaleren van de driver deed hij precies hetzelfde als hij eerst deed , ik krijg weer een bsod met dezelfde melding,
maar nu weet ik wel zeker dat er wat met mijn video kaart is.
 
nu weet ik dat mijn pc het wel doet als mijn video kaart uit staat
maar zodra ik hem weer stuurprogramma's voor mijn videokaart installeer en opnieuw opstart om het te voltooien kom ik weer terug bij het begin...
Doe ik iets verkeerds? vergeet ik dingen?
iemand die hier veel verstand van heeft?

Brent.
 
Hoi,
Probeer eens om het windows thema op windows 7 basic te zetten, schakel Aeropeek uit en zet de werkbalk op iconen weergeven. Goet Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan