BSOD onder Rayman3

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Ey,

Ik was zonet ff Rayman 3 aan het doen en ineens komt er een BSOD met de volgende melding :

STOP C000021a Unknown Hard Error

Ik keek even in m'n systeemlogboek en ik zag deze melding :

Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\DR0.

Vanochtend had de computer ook al wat problemen met booten maar dat had ik maar genegeerd...

Iemand die weet wat ik hier aan kan doen? Is nogal storend als je net tegen zo'n eindbaas vecht en dan ineens crasht je PC.

Geplaatst door BrEeZeR
Ey,

Ik was zonet ff Rayman 3 aan het doen en ineens komt er een BSOD met de volgende melding :

STOP C000021a Unknown Hard Error

Ik keek even in m'n systeemlogboek en ik zag deze melding :

Vanochtend had de computer ook al wat problemen met booten maar dat had ik maar genegeerd...

Iemand die weet wat ik hier aan kan doen? Is nogal storend als je net tegen zo'n eindbaas vecht en dan ineens crasht je PC.

Kerel kerel toch, gaat je HD er weer aan? De hoeveelste is dat dan niet? :rolleyes:

Ontoppic:

Doe es een schijfcontrole. :)

Geplaatst door Muurhond

Kerel kerel toch, gaat je HD er weer aan? De hoeveelste is dat dan niet? :rolleyes:

Ontoppic:

Doe es een schijfcontrole. :)

Dit is m'n 3de.. ik haal woensdag maar ff nieuwe IDE kabel misschien dat het toch daar aan ligt.

Schijfcontrole al gedaan aan het begin van Windows.. duurde best wel lang. :(

De harde schijf heeft nog een aantal vage kuren vertoond. Hij bootte Windows niet meer, BIOS pakte hem niet meer enz enz.. met nieuwe IDE kabel no probs.

Als je naar de oude kabel kijkt snap je ook waarom het probleem ook altijd bij die schijf zat.. helemaal verkreukeld enzo.. :eek:

/status solved

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan