bsod op nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

chocoprinsje

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
hallo ik heb sinds een paar dagen een nieuwe laptop van asus.
nu krijg ik met deze ook al een bsod.
ik heb een minidump opgeslagen die zal ik toevoegen,
hebben jullie misschien een oplossing hiervoor,
het is niet normaal dat ik toch nu al een bsod krijg.

Bijlagen

Hoi,

Nee dat is inderdaad niet normaal.
Tenzij je in de korte tijd dat je hem hebt al allerlei andere programma's hebt geïnstalleerd natuurlijk.
Veel 'opschoon-' en 'registerclean-' programma's verwijderen soms meer dan goed is .....
Afgaand op je bijlage, denk ik dat het gaat om de kernel van Windows.
Heb je verder geen bijzondere dingen gedaan op de laptop, zoals hiervoor vermeld, dan zou ik contact opnemen met de leverancier.
Elke nieuwe laptop heeft tegenwoordig een recovery-optie. Die kan worden gestart met een toets(-combinatie) direct bij het aanzetten van de laptop.
Het is echter afhankelijk van merk en zelfs type laptop, dus je moet hiervoor de handleiding raadplegen (evt. op CD of DVD).
Als je een recovery doet ben je wel al je eigen gegevens kwijt en de later door jouzelf geïnstalleerde programma's.

Goedemiddag,

Of de recovery dvd's die je gemaakt hebt om terug te gaan naar de begin situatie maar wat ik in je bericht lees dat is vreemd :nu krijg ik met deze ook al een bsod dus heb ik het idee dat je toch iets probeert wat niet gaat met een pc ;) maar als je dus niets vreemd er mee gedaan hebt terug naar de winkel maar zou eerst eens naar de begin situatie gaan.

hallo ik heb hem weer gerecovered dat ging prima maar nu heb ik nog een vraag.
kan het zijn dat het aan software ligt?
ik durf bijna niks meer te installeren gek he.

Hoi,

Dat is mooi, misschien even melden globaal om welke software het gaat want het natuurlijk niet zo dat je niets kan installeren.

ik heb software van pliek geinstalleerd zou dat het probleem kunnen zijn
het is de laatste van april is alleen maar software unattended
de windows 7 is legaal van asus .

Hoi,

Pliek komt mij niet zo bekend voor en als ik google kom ik onderhand alleen maar torrents hiervan tegen help me even ;) het heeft iets met een besturings systeem te maken maar hoe of wat?

Laatst bewerkt:
om bv nero en andere software te installeren er staan allemaal software op
je kunt kiezen voor de 64 of 32
ik had gekozen voor de 64 versie want dat is mijn windows 7 versie.
dat is dus software wie gekraakt zijn denk ik
ze werken allemaal

Hoi,

Oke, sorry maar daar zou ik dus niet voor kiezen ik zou hem dus ook niet installeren.
Zou gewoon afzonderlijk de programma's die je wilt hebben zien te vinden en installeren lijkt mij dat zulke altijd iets van hun eigen erop zetten wat misschien net de problemen veroorzaken. en vooral omdat je al schreef alweer bsod had
Zou als eerst een goede internetbeveiliger erop zetten;)

Laatst bewerkt:
Oke ,succes welke Asus heb je trouwens gewoon even nieuwsgierig:D:D

de G53J GAMECOMPUTER
een hele dure vond ik BIJNA 1900 euro
dus geen koopje hihi
ik baal alleen van de bsod

Hoi,

Mooi ding inderdaad zonde van de bsod, maar pliek eens niet kijk dan eens hoe het gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan