BSOD opgelost maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gsmink

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
Hey mensen,

Na veel zoeken en onder andere van hier heb ik mijn Blue Screen of Dead opgelost. Ik had de error STOP 0x0000007F ( 0x00000008 ....

Had hem al een keer eerder gehad, toen windows opnieuw geinstalled en opgelost. Laatst laptop laten maken omdat beeldscherm niet aan ging, het mainboard was vervangen. Twee keer na die reparatie kreeg ik weer elke keer als ik opstarte het BSOD en starte mn laptop opnieuw op. F-secure verwijderd na veel info online zoeken in veilige modus ( waar ik wel nog in kon komen ) en hij deed het weer.

Ik heb een Asus Dual Core met Windows XP. Ik las dus op internet dat het zowel een hardware als software fout kon zijn en ook dingen dat er iets met het geheugen zou kunnen fout zijn. Daardoor kreeg ik een beetje argwaan, ook omdat ik net een reparatie had laten doen onder garantie waarin mijn laptop werd opgehaald door de post en binnen 7 dagen terug was, een service die goed bevallen was.

Nu dus mijn vraag aan jullie, Ik heb nog een halfjaar garantie, zal ik hem toch nog moeten opsturen omdat er waarschijnlijk wel iets mis is met hardware in mijn laptop? Of zit het wel goed en moet ik me niet druk maken over de laptop zelf.

Bedankt voor eventuele hulp!

Groetne Gilbert

Kreeg je die twee keer na de reparatie ook weer de foutmelding "0x0000007F"? Hoe lang draait je laptop nu weer foutloos?

kreeg dus half jaar geleden ongeveer eerste keer dit probleem, windows opniew erop en was steeds goed. Tot nu, precies hetzelfde, maar toevallig 2 dagen na een reperatie. Wel weer opgelost deze keer door in veilige modus de virus scanner te verwijderen, F-Secure.

Het is steeds dezelfde error die 0x00007f met tweede parameter 0x00008 dus, en die zijn niet random maar vanaf dat het gebeurde kan ik windows niet meer in alleen in veilige modus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan