BSoD, opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

giorgos

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
mijn pc start de hele tijd opnieuw op door de blue screen of death, elke keer als ik bij msconfig kom, is er elke keer wel een bestand dat zichzelf daar aanvinkt bij opstarten. eerst was dat rncsys32 die is nu verwijderd en daarna deed de pc het (voor één keer opstarten) goed, maar nu komt dan elke keer dumprep of ctfmon die zichzelf aanvinkt. kan dat kwaad? ik zal zo wel even kijken of ik de error kan laten zien.
alvast bedankt voor de hulp

mijn pc start de hele tijd opnieuw op door de blue screen of death, elke keer als ik bij msconfig kom, is er elke keer wel een bestand dat zichzelf daar aanvinkt bij opstarten. eerst was dat rncsys32 die is nu verwijderd en daarna deed de pc het (voor één keer opstarten) goed, maar nu komt dan elke keer dumprep of ctfmon die zichzelf aanvinkt. kan dat kwaad? ik zal zo wel even kijken of ik de error kan laten zien.
alvast bedankt voor de hulp

scan je pc eens even op virussen en spyware met MalewareBytes

PS: ctfmon kan geen kwaad.

ik heb met malware bytes de pc 2x gescand en hij heeft wat dingen weggegooid, maar ik krijg nog steeds het blue screen of deth. ik kan de error niet laten zien, want hij is in een flits weer weg (als je het beeld langer wilt laten blijven, kun je dat alleen doen als je niet in de veilige modus zit, en ik kan niet anders dan in de veilige modus) en met printscreen kan het ook niet.maar is dat dumprep dan niet iets ergs?

de pc doet het nu weer maar ik weet niet niet precies wat het nou was. ik heb avast een keer laten scannen en heb hem daarna opnieuw opgestart, en nog voordat hij was opgestart, ging hij al scannen. en nu doet ie het weer. ik neem aan dat die dumprep dan ook geen kwaad kan. maar bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan