Bsod, Unable to recover display drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

geintje2000

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
hoi,

Sinds gister krijg ik constant bsod,s.
Ik heb niks vernieuwd, geen nieuwe hardware&software etc.

Mijn specs zijn:
Asus striker 2 formula
Q6600
9800gtx+
4gb ozc 1100mhz draaiend op 800

ik krijg de blue screens wanneer ik een spel op start, of 10 minuten aan het spelen ben.
Wanneer ik de blue screen heb staat er dat hij de display drivers niet kon resetten en dat hij daarom blue screen geeft.

Kheb daarna alle drivers nieuwste versie geinstalleerd, hierdoor kwamen de blue screens alleen maar vaker voor.
Windows opnieuw installeren heeft ook niet gewerkt.
ik draai overigens vista 64bit

Alles wijst tot nu toe naar mijn gpu dus.
Toen ik dit systeem kocht, bleek dat het moederbord maar tot 1066mhz ondersteunt.
maar dat er 1100 in zat, hij stond automatisch op 800mhz dus daar heb ik hem ook op gelaten.

Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen? het is namenlijk zwaar irritant!
Nieuwe Gpu? correct geheugen?

Laatst bewerkt:
je kan mischien proberen een oudere driver ergens vandaan te halen. en als je vista gebruikt, probeer hem dan eens in een andere compatibility modus. dat moet ik ook heeel soms doen bij een spel om problemen te voorkomen

Laatst bewerkt:
Voor het installleren van nieuwere drivers heb ik eerst de oudere weg gehaald.
Kheb ook oude drivers gekeken of het het dan wel deed, maar dit maakte niks uit.

Spellen hebben het altijd goed gedaan, dus waarom zouden nu opeens diezelfde spellen in compitable mode moeten staan, dit werkt overigens ook niet.

Edit:
Net eve gekeken, hoe het met de hitte gaat, en die blijft mooi laag want die is ongeveer 61 graden wanneer hij uitvalt.

Laatst bewerkt:
Nogsteeds niet opgelost..
Iemand? Moet het eigenlijk voor 24 augustes opgelost hebben.
Dus hulp word gewaardeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan