Bsod

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowwrid3r

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Berichten
67
hallo ik heb het probleem dat als ik azureus(torrent) aan heb staan, een blue screen of death krijg. ook luister ik altijd via internet 3fm.
er stonds iets van "driver_irql_notless nog iets:eek:"
maar ook als mijn computer uitzet krijg ik een BSOD en dan staat er BAD_POOL_HEADER.

als windows is opgestart zegt het dat het ernstige probleem is opgelost en geeft het de volgende errorcode.
C:\DOCUME~1\ERICST~1\LOCALS~1\Temp\WERadfb.dir00\Mini081708-01.dmp
C:\DOCUME~1\ERICST~1\LOCALS~1\Temp\WERadfb.dir00\sysdata.xml

hoe kan ik dit verhelpen:confused:
 
neem utorrent, waarschijnlijk zal je dit niet meer krijgen
www.utorrent.com (neem de 1..7.7)

Ik zie 'm nog even niet..............Wat hebben volgens jou Azureus en het afsluiten van een pc met elkaar (fout) gemeen en wel zodanig dat Utorrent dat niet heeft, of anders gevraagd, waaróm zou Utorrent dat probleem niet hebben / waar zit 'm dat in? Je schrijft namelijk : "waarschijnlijk zal je dit niet meer krijgen", m.a.w. je denkt aan een bepaalde oorzaak. Welke ?
 
Laatst bewerkt:
met limewire heb ik dat probleem juist niet.

maar dat vind ik een rot programma om torrents mee te downloaden. muziek oké, maar torrents niet.

ik werk graag met programma's die overzichtelijk zijn en waar je handige informatie krijgt.
welk programma heb je dan? juist, azureus. maar helaas werkt dat op deze pc niet lekker mee met windows. op andere computers in het huis overigens geen last van de bsod..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan