Bsod

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meg

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Beste helpers

Mijn vriendin heeft een blue screen.
driver-irql-not-less-or-equal **stop: X000000D1(0XFFZDA008,0X00000000,0X89E300F6)

De Z in de eerste reeks na het openingshaakje kan ook een 2 zijn.

Wie weet wat te doen?

Alvast bedankt!

Vr. groet,

Heb je pas nieuwe apparatuur of drivers geinstalleerd?

Start de PC wel door in veilige modus?

Probeer zoveel mogelijk apparaten los te koppelen en kijk of hij dan wel doorstart

driver-irql-not-less-or-equal **stop: X000000D1(0XFFZDA008,0X00000000,0X89E300F6)

Update je drivers eens

Vorige week problemen gehad wat gerelateerd was aan een account. Nieuw account aangemaakt en gisteren heb ik het oude account verwijderd. Tevens AVG geinstalleerd. Toen draaide de pc prima. Vanmiddag belde mijn vriendin dat ze een blauw screen had.De codes heb ik opgeschreven.
Er was ook een melding die ik heb opgeschreven:bezig met starten fysieke geheugen dump= voltooid.
Verder heb ik geen nieuwe hardware geinstalleerd.
Ik kan nu niet bij de pc. Morgen ga ik er heen en wil nu zoveel mogelijk informatie verzamelen die het probleem zouden kunnen verhelpen.

Update je drivers eens

Dat was ik morgen zeker van plan te doen. Zoals ik al schreef: ik kan nu niet bij de pc.

Laatst bewerkt:
Dan moet hij wel opstarten, anders valt er niet zoveel te updaten....

Heb je een appart firewall programma?

Nee, Windows firewall

Vanavond kijk ik hier nog een keer of nog iemand een idee heeft toegevoegd. Die neem ik morgen mee en ik zal laten horen hoe het is afgelopen.
Dank voor alle reacties tot nu toe.

Laatst bewerkt:
De pc van mijn vriendin startte helemaal niet meer op. Dus was er niet veel voor mij te doen. Het lijkt ons het beste om er een professional bij te halen.

Bedankt voor het meedenken!

Groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan