Bsod

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalle2909

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2010
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een acer laptop. Hij viel vorige week zomaar uit en starte opnieuw op. Ik kreeg een blauw scherm met ''a problem has been detected.......''
Daarna start die opnieuw op en komt weer op de bsod.

Nu heb ik mijn installatie dvds opnieuw geinstalleerd. De pc geeft aan dat de installatie voltooid is en dat de pc opnieuw opgestart moet worden. En dan krijg ik weer een bsod.

hij geeft de foutcode 0x00000050 en daarna nog een paar foutcodes maar die kan ik niet zo snel lezen omdat het blauwe scherm maar 1 sec. in beeld staat.

Kan iemand mij hiermee helpen om mijn pc weer op te laten starten?

ik heb de pc ook al in veilige modus proberen op te starten maar dan krijg ik het precies hetzelfde.
 
Hoi !

Aangenomen dat je garantie verlopen is zou ik eerst even het geheugen testen met memtest: http://www.memtest86.com/download.html

Het bovenste bestand downloaden en als .ISO branden.

Dan van de CD opstarten (opstartvolgorde aanpassen !) en het programma 'n paar uur laten draaien.

Greetz,

Harry.
 
Ik heb dit bestand nu draaien op mijn laptop. hij geeft aan: pass complete, no errors. alleen hij is nog wel steeds bezig? nu ongeveer 1:45?

Heb je hier voldoende aan of moet ik hem nog laten lopen?
 
Hoi !

Tja, voorlopig voldoende.

Gezien het feit dat 'n nieuwe installatie geen oplossing bood is een malware/virusbesmetting onwaarschijnlijk.

Blijft over je HDD: Ook niet erg waarschijnlijk gezien het feit dat 'n nieuwe installatie geen problemen heeft opgeleverd.

Toch maar even testen: Download de Hiren's Boot CD. branden als .ISO op 'CD, daarvan opstarten, kijk onder punt 6 Hard Disk Tools, en kies voor: testen.

Greetz,

Harry.
 
Hoi bedankt

Alleen nog een vraagje. Welke moet ik aanklinken want zie zo niet "6 harddisk tools staan."

Welke moet ik aanklinken?
 
Hoi !

Tja, het was bij de vorige versie onder punt 6.

Uit de link in m'n vorige post blijkt duidelijk dat er veel verschillende op staan, voor ieder merk HDD zelfs !

Dus even verder kijken dan je neus lang is......

Greetz,

Harry.
 
Ik heb de hdd getest met hirens boot cd. en ook hier geeft hij geen errors weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan