bsplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Pasja

het is me gelukt.
in het begin was het even puzzelen maar als je het weet ook weer simpel.
moet de volgende keer alleen wat grotere letters nemen

waar haal jij trouwens je films vandaan?
 
Ik denk dat de huisregels van de Helpmij zich verzetten tegen het plaatsen van een of meerdere locaties, maar het noemen van de soort files mag wel: ik werk met Torrentfiles.
 
ik werk ook met torrentfiles.
alleen gaat het niet zo snel meer als vroeger
ik gebruik azureus
 
Wisselend:
een Torrentfile komt bij mij veelal binnen met een snelheid van zo'n 30 Kb/sec, maar uitschieters naar beneden tot maar 3 Kb/sec zijn ook wel eens aan de orde. Daarentegen gebeurt het ook zeer regelmatig dat er positieve uitschieters zijn naar 50, 60 of soms wel 95 Kb/sec. (Ik werk met Torrentstorm)
 
Blij dat het gelukt is met die progjes en die Tutorial. Zoals ik al aangaf is het blindelings volgen van de handleiding de enige remedie. Ik heb er namelijk geen flauw idee van WAT ik WAAROM allemaal aanklik als ik die tutorial volg, ik weet alleen dat ik in 80% van de gevallen prima werkende films met Nederlandse ondertiteling krijg.

Btw. soms gebeurt het dat de ondertiteling niet synchroon loopt. Ondanks een van de genoemde progjes (die speciaal daarvoor is gemaakt) en waarmee je dus het .srt bestand kunt bewerken, lukt het dan toch niet om de tekst synchroon te laten lopen. Laat het dan maar gewoon zitten en probeer een week of 3 later nogmaals het .srt bestand te downloaden. Veelal zijn er dan inmiddels verbeterde versies van het .srt bestand. Ik heb er een keer uren en uren aan besteed om het synchroon te laten lopen, maar steeds weer liep de tekst a-synchroon, -> zonde van de tijd.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gast0225
Wisselend:
een Torrentfile komt bij mij veelal binnen met een snelheid van zo'n 30 Kb/sec, maar uitschieters naar beneden tot maar 3 Kb/sec zijn ook wel eens aan de orde. Daarentegen gebeurt het ook zeer regelmatig dat er positieve uitschieters zijn naar 50, 60 of soms wel 95 Kb/sec. (Ik werk met Torrentstorm)

toch laag vind je niet.
vroeger haalde ik snelheden van 160 kb sec.
dit had ik ook laatst met harry potter
 
de allerlaatste vraag:D

kan je met deze gebruiksaanwijzing alleen films in dvd bestand ondertitelen of lukt het ook als een film in een m-peg formaat is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan