BTDNA.exe verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter noor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

noor

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2002
Ik probeer dus ook al een poosje een bestand te verwijderen. Ik heb Bittorrents geïnstalleerd en dat werkte niet naar behoren, ik wilde alleen kijken hoe zoiets werkte. Nou, niks voor mij. Ik koop wel een DVD. Maar wat ik ook deed bittorents was niet te verwijderen. Dus dat heb ik dus op een andere manier gedaan, niet wetende dat btdna.exe nu na het opstarten tig keer verschijnt en zegt te willen starten...ik weiger dat constant en wil dit programma eraf hebben. Hoe doe ik dat? Is het echt een worm, zoals ik ergens las, nee toch?

ik heb van jou vraag maar een eigenvraag gemaakt.
deze stond bij een vraag van 2005....een beetje oud dus plus dat het inbreken in een ander zijn vraag niet is toegestaan.

Typ in bij Uitvoeren: msconfig en druk op enter. Ga hier naar het tabblad Opstarten, en kijk of je daar het bestand tegenkomt. Zo ja, haal het vinkje weg, en klik op OK. Nu wordt gevraagd of je je computer opnieuw wilt opstarten. Doe dat, en kijk of het nu terugkomt.

nouhou....ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het weg is.....! geweldig, dank u wel. Viel me trouwens wel op dat er veel dingen staan in "opstarten", eigenlijk. Geprobeerd het te kopiëren om hier te laten zien, maar dat ging niet. Nou ja. Problem solved:thumb:

Ik had al gemeld dat het probleem hiermee opgelost is( zie hierboven), maar ik kreeg het verzoek dit nogmaals te melden. Het probleem is opgelost. BTDNA.exe start niet meer op!!!

Even een aanvulling:

btdna.exe is Bittorrent DNA maar als je Bittorrent dus niet meer gebruikt heb je dit dus ook niet meer nodig en kun je dit verwijderen.

Configuratiescherm -> Software -> DNA slecteren -> verwijderen

Misschien heb je het al gedaan maar tis maar ff dat je t weet ;)

zie de post van noor...het probleem is dus al opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan